Re: humanizm?

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: humanizm?
Date: Sat, 25 Jul 2015 07:25:20 -0500

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
news:55b3292d$0$27507$65785112@news.neostrada.pl...

> KONKRETY proszę. Z czym KONKRETNIE się nie zgadzasz? Przecież to prawda,
> co opisuje Michalkiewicz. Pobudka, Pszemol- ten mały ogonek tak silnie
> wywija wielkim psem- który przecież jest Twoim krajem zamieszkania, że
> niedługo i jego rozwali. Ogon o psa nie dba wcale. Piesek zaś na wszelkie
> sposoby. Jeszcze raz: KONKRETNIE- z czym się nei zgadzasz?

Uspokój się... trzymaj nerwy na postronku, ok??
Nikt Cię nie pytał o nic i ja nie chcę z Tobą rozmawiać.

> [...]
> holokaustu. No bo spróbuj (wielu próbowało- każdy źle kończył)-
> sfalsyfikować np liczbę Żydów, któzy zginęli w Auschwitz! Brytyjski
> historyk za to trafił do pudła- i ścigali go po całym świecie! W każdym
> niemal kraju europejskim, USA, Kanadzie- są prawa rodem z Orwella-
> zakazujące np poddawania w wątpliwość ilości Żydów, którzy zginęli podczas
> 2 Wojny! Toż to policja myśli z Orwella! Już z samego tego można
> wywodzić, że coś jest nie tak, conajmniej asymetrycznego- w relacjach
> narodu żydowskiego z innymi narodami. A takich przykładów o wiele więcej.

Celowe minimalizowanie zagłady Żydów to forma mowy nienawiści.
To tak jakbyś próbował wmawiać czarnoskórym w USA że nie było
niewolnictwa, że wymyślili sobie. I pasuje to zwłaszcza tym Polakom,
którzy po zgładzonych Żydach przejęli/ukradli ich sklepy, domy,
restauracje...

> A Ty się cieszysz z tego, że w Polsce kręci się antypolskie fiilmy zgodne
> z żydowską i niemiecką polityką historyczną, a sprzeczne z polską?

Cieszę się, że tworzy się różne filmy. Antypolskie? Nie odebrałem go tak.
Brzmiał on bardzo polsko dla mnie... Tacy właśnie jesteśmy.

> Wiedzę?! Raczej na ile mają już sprane mózgi. Tak, jak Ty.

Otrzyj pianę z ust i weź jakąś pigułkę na uspokojenie...

> Nie rozpoznasz jej, nawet- jak kopnie Cię w 4 litery.
> Pisałem o zdjęciu na FB.

Naprawdę nie traktuję Cię jako kogoś wartego czytania,
więc nie wysilaj się znowu na psychoanalizę mojej osoby,
zwłaszcza na podstawie zdjęcia profilowego z FB. Śmiechu warte.
Szkoda Twojego czasu. Dobrze Ci radzę po przyjaciesku,
daruj sobie ten wysiłek - nie docenię go :-)