Re: kto poradzi jaką sałatkę....

From: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: kto poradzi jaką sałatkę....
Date: Thu, 10 Oct 2002 08:51:05 +0100

On Thu, 10 Oct 2002 08:22:07 +0300, "sMOCZYCA" <a...@w...pl>
wrote:

>można zrobić na 18-te urodziny dla siostry, przyjdzie cała rodzina, a
>znudziła mi się tradycyjna sałatka warzywna i na taką z kurczakiem też nie
>mogę patrzeć. Może któryś doświadczony klubowicz poda mi w tajemnicy swój
>specjał .. będę wdzięczna bardzo!!
>

>pozdrawiam i miłego dnia życzę
>s...@g...pl

Nie moja salatka, ale pyszna, nietypowa i w ogole. Jadlam u Agi
(moze jej Mama, Jola czyta i poprawi jakby co, halo Jolu!)
jest to salatka owocowa (wziac tyle swiezych owocow ile sie tylko
da, dopiero to, co sie nie da zastapic puszkowymi) z jajkiem na
twardo (dla mnie baaardzo duzo uroku mila fakt, ze te jaja byly
swiezo utwardzone, wiec nie calkiem zimne, ale i nie cieple). a
wszysko polane mala iloscia dobrego majoneziuku..to jest salatka,
ktora potem czlowieka meczy, bo sie chce jeszcze...i jeszcze....
oczywiscie to dla ludzi, co lubia slodkie salatki z majonezem!

jak nie to moze byc skrojony por, kukrydza, zolty ser, papryka,
orzechy wloskie, majonez wymieszac z jogurtem i jak sie ma -
winegretem. jak nie, to troche soku z cytryny. uzywac malo, bo
chodzi o salatke a nie o majonez, tzn mazidlo ma spajac salatke a
nie ja przytlaczac.

Trys
K.T. - starannie opakowana