Re: które masło dla fanatyka?

From: pSp <b...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: które masło dla fanatyka?
Date: Mon, 30 Mar 2009 23:12:26 +0200

Dnia Sun, 29 Mar 2009 14:22:37 +0200, yapann napisał(a):

> nawet jeśli masło 100% w przemyśle to już mrzonka z definicji i 'muszą' być
> te barwniki czy cokolwiek - czy udało wam upatrzyć masło, które jest według
> was masłem?
> Nie chodzi mi o to, które według was jest po prostu 'ok', pytanie to kieruję
> wyłącznie do osób, które z pewnych (nie istotne jakich) względów
> kategorycznie mierzą w jedzenie prawdziwego masła bez sztuczek, albo po
> prostu bezwzględnie unikają tłuszczów trans.

Witaj :)

Co do jagrow itd z roznych sklepow - na patelni zostawiaja rozny "szum"
ostatnio bylem zdziwiony pozytywnie mixem pod nazwa "ekstra mazurskie" -
firmy nie pamietam, wczesniej lubilem wyroby z warlubia, ale chyba im
jakosc siadla. "Oselki" mnie zawiodly tym szumem.
To ze maja barwnik jasne :) ale akurat tu bym nie szukal powodow roznic
jakosciowych.

To tak bardzo subiektywnie.

K.