Re: kulinarne wpadki

From: s...@n...gov (Agnieszka Szalewska-Palasz)
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: kulinarne wpadki
Date: 2 Apr 2000 23:11:11 +0200
Sender: r...@m...newsgate.pl

Wpadka ze szczytow roztargnienia:
Przygotowujac sie do waznego wykladu powtarzam sobie kluczowe zdania w
mysli oraz na glos, gotujac w miedzyczasie zupke fasolowa. Mieszalam ja co
jakis czas, patrzac w notatki, probujac, fasolka zmiekla, miesko tyz,
calosc nabrala smaku, wiec jakis procent mojej kulinarnie czynnej
swiadomosci uznal, ze czas zaprawic zupke. Swiadomosc moja zarejestrowala
dopiero za chwilke fakt nastepny: zupka zostala zaprawiona smietana z maka,
czyli klasyczna "zaklepka".......A ciekawe, ze jakos w ogole nie za bardzo
pamietam fakt mieszania smietany w kubeczku :^O.....Zupka smak miala
wybitnie oryginalny.....A o kolorze lepiej nie wspomne;-D
Dodam tylko, ze seminar wyszedl lepiej niz obiad:-))
Aga
--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/