Data: 2012-05-06 14:22:02
Temat: Re: ło matko
Od: Ikselka <i...@g...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Dnia Sun, 06 May 2012 11:54:59 +0200, Stalker napisał(a):
> W dniu 2012-05-06 01:18, Ikselka pisze:
>> Dnia Fri, 4 May 2012 23:03:41 +0200, Flyer napisał(a):
>>
>>> Ta ze zdjęcia w miejscu wiadomej katastrofy ma
>>> ponad metr obwodu - gdyby Macierewicz i Kaczyński obejrzeli
>>> sobie to zdjęcie
>>
>> Uważasz, że brzózka o średnicy 32cm (mierzone przy ziemi! - samolot leciał
>> jednak troszku wyży, gdzie jest raczej cienka)
>
> Rzeczona brzoza:
> http://smolensk.ws/uploads/images/1/6/7/0/49/c16c70f
b47.jpg
>
>> jest w stanie zmienić tor i
>> urwać skrzydło pędzącego samolotu?
>> :-}
>
> W latach 60-tych Amerykanie przeprowadzili szereg testów zderzeniowych
> samolotów transportowych. Rozpędzali samolot na pasie, a na końcu pasa
> ustawiali różne przeszkody i testowali co się stanie kiedy samolot w nie
> uderzy. Testowano m.in. DC7, który ma rozpiętość skrzydeł bardzo podobną
> do Tu154. Przeszkodami były między innymi drewniane słupy telegraficzne
> zewnętrzny o średnicy 12 cali (czyli ok. 30 cm) i wewnętrzny 15 calowy.
>
> Zadanie: Obejrzyj krótki film z testu i napisz co drewniane słupy
> zrobiły z prawym skrzydłem samolotu:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=QHZY0-XUmMA
>
> Poniżej (dla zainteresowanych) dłuższe, pełne wersje filmów z testów,
> także z innym samolotem:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=TrIZd53Gl4E
> http://www.youtube.com/watch?v=Uvg1bIy4wxg
>
> Stalker
Stalkuś, jak Cię lubię nosz, nie twierdź proszę, że samolot waląc w
majtajacy na wietrze czubek brzozy urwał se skrzydło! - no, chyba ze walnął
w jej połowie, jak na zdjęciu, ale wtedy to raczej JUŻ spadał!
|