Re: niowych dni.

From: Ilona <i...@u...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: niowych dni.
Date: Fri, 21 Jun 2019 04:23:24 +0200
<qd44vu$cvr$2@node2.news.atman.pl>
<5cf8e295$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<qdckdm$5is$1@node1.news.atman.pl>
<5cfb8bdc$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
<qdh3sf$1j3$2@node1.news.atman.pl>
<5cfcb5f0$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<qdjo92$equ$2@node2.news.atman.pl>
<5cffa606$0$535$65785112@news.neostrada.pl>
<qdp9gi$lqf$1@node1.news.atman.pl>
<5d00e752$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
<qduc1e$7m4$1@node2.news.atman.pl>
<5d06299d$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
<qe65u4$dn$1@node1.news.atman.pl>
<5d0b46e2$0$515$65785112@news.neostrada.pl>

On 2019-06-20 10:42, Trybun wrote:
> [...]
m2_from%5D=1&ps%5Bprice_m2_to%5D=2

> Naprawdę mylisz pojęcia. W tym co proponował Marks nie było miejsca na
> rozdawanie komukolwiek czegoś za friko. Na swój kawałek chleba każdy
> musiałby uczciwie zapracować.
>
> Przemiany oczywiście widzę, ale prawdę pisząc oczekiwałem czegoś
> lepszego, ot choćby tego że  wolności Polacy będą jej doświadczać na
> każdym kroku a nie tylko o niej mówić i o niej do porzygania słuchać, od
> choćby przedostatniego prezydenta Kraju. U Komorowskiego odezwach do
> ludu nieomal co drugie słowo - "wolność".

Marki w manifescie wyrażnie napisał, że 'trzeba dobra odebrać posiadaczom'.

Marks narzekał, że klasa robotnicza sie emancypuje i wśród robotników
pojawia się 'burżuazja', robotnicy wykwalifikowani, którzy nie są
zainteresowani rewolucja.

Zięć Marksa, Paul Lafargue, napisał esej: "Prawo do lenistwa", (linka
podałem obok), w którym wzywał proletariat do zaniechania nauki i coraz
wydajniejszej pracy.

To katolicka nauka społeczna spowodowała, że proletariat zaczął sie
uczyć, coraz wydajniej pracować w nowoczesnym przemysle, dorabiać się i
w konsekwencji, nie był już dalej zainteresowany komunistyczną rewolucją.