Re: nudzi si

From: "gsk" <c...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: nudzi si
Date: Tue, 31 Jan 2006 21:47:00 +0100

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:jv8vt11r5f7anq52b71jkhnk12tstqc45e@4ax.com...
> [...]
> takim to pestka, bo on miał co prawda inaczej, ale nie może sobie
> wyobrazić, że można nie potrafić tego zrobić. Przy okazji nawiasem sobie
> insynuując różności.

> Koniecznie.
> A nie mówiłam - poczekamy w wątku, a się doczekamy - znaczy się, już się
> rozpędziłaś wystarczajaco, by otwartym tekstem napisać, że to imiennie
> gsk należy odebrać dzieci, bo sobie z nimi nie potrafi poradzić? A może,
> że należałoby przynajmniej podesłać kontrolę, czy czasem jakieś gorsze
> rzeczy się tam nie dzieją, bo wiesz, rysunki cmentarzy, te rzeczy...

No tak, kiedyś przysłali mi pismo z Sanepidu, że mam "w trybie pilnym
dostarczyć kał do badania", bo zapobiegawczo chciałam zrobić badania
córeczce, gdyż nie podobały mi się jej kupki (miała wtedy 10 tygodni). Pani
usłyszawszy o kupkach z zapałem rozpoczęła proces przygotowawczy do
"oprysku" mojego mieszkania na co się oczywiście nie zgodziłam. I tutaj
znowu to samo: od słówka do słówka i już niedługo kurator zapuka do moich
drzwi nieudolnej matki (wkrótce pewnie alkoholiczki, narkomanki i
puszczalskiej)
Gosia