o głodzie nowości

71. Data: 2015-10-11 18:10:06

Temat: Re: o głodzie nowości
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Oct 2015 09:53:42 -0500, Pszemol napisał(a):

> W tendencji do nadwagi sądzę że ilość roztworu się bardziej liczy.

Jeśli już, to rozpuszczalnika, panie Mondry.
Ale spokojnie, zanim gruby schudnie, to chudy umrze. Tak mawiała moja
puszysta i piękna Mama.

> Krynica jest tylko jedna - nikt Ci tu nie dorównuje.

W pyszczeniu - Tobie nikt. Magla nie zakładasz?

72. Data: 2015-10-11 18:11:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Oct 2015 09:55:29 -0500, Pszemol napisał(a):

> Nie, ale jestem w szoku, że Ty ich nie masz...

Jedzeniowych??? - no jestem w szoku, Ty nie przeceniasz aby moich
skłonności do tycia?
:->

73. Data: 2015-10-11 18:12:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Oct 2015 17:01:40 +0200, Piotr napisał(a):

> Może kulebiak?

Taaak, po piccy to bedzie wielkaaaaa odmianaaaa :-D

74. Data: 2015-10-11 18:12:31

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pogardzają. Żądni włoszczyzny i innej snobowacizny wszelkiej. A kanapeczki
> to ja np robię na krakersach, grzaneczkach itp - z różnymi cudeńkami. Idą
> jak woda :-D

I zawsze można je podgrzać przy domowym ognisku.

75. Data: 2015-10-11 18:13:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Oct 2015 10:14:14 -0500, Pszemol napisał(a):

> Nie znałem takiej potrawy...

Wow, a mondryś, jakbyś znał wszystko i wszystkie.

76. Data: 2015-10-11 18:14:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Oct 2015 18:00:04 +0200, Qrczak napisał(a):

> Po śmierci to raczej ja będę kuszącym kąskiem dla róznego dziwa.

A ja się będę tylko qrzyć.

77. Data: 2015-10-11 18:14:37

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-11 15:54, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message

> Zrób mini-ośmiorniczki z biedry ;-)

Chwilowo wyszły. Musi bardzo duże branie mają.

Jajka i mleko trzymam w lodówce.

78. Data: 2015-10-11 18:14:56

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-11 16:37, obywatel Wiesiaczek uprzejmie donosi:

Ale jaja!

79. Data: 2015-10-11 18:15:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Oct 2015 18:12:31 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-10-11 15:10, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> I zawsze można je podgrzać przy domowym ognisku.

No coś w tym jest. Fajerki zawsze gotowe.

80. Data: 2015-10-11 18:37:30

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wow, a mondryś, jakbyś znał wszystko i wszystkie.

Nie wiem skąd u Ciebie te wymysły...
Ale teraz już wiem, dlaczego mnie tak atakujesz,
czujesz się niepotrzebnie zagrożona na pozycji
grupowej Krynicy Nieskończonej Mądrości :-)))
Zupełnie niepotrzebna, bo nic Ci tu nie grozi...
Zwłaszcza z mojej strony, więc odpuść sobie :-)

Najlepsze ciasto ucierane.
Za miesiąc św. Marcin
Re: Do XL - NTG
Grzybobranie