Re: pyry z gzikiem

Data: 2020-11-26 20:45:22
Temat: Re: pyry z gzikiem
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

czwartek, 26 listopada 2020 o 20:15:07 UTC+1 Michal Jankowski napisał(a):
> Śruta?
> >
> To jak to kupujesz, skoro nie pamiętasz nazwy?
>
> MJ
To nie śruta. Bardziej zmiażdżone niż śruta. Jest dwóch sprzedawców tego czegoś na
Bałuckim Rynku. Oni to maka razowa nazywają. Ale to nie jest mąka razowa. Mąka razowa
kupiona w sklepie jest podobna ale to nie to samo. Z czymś takim spotkałem się jak
byłem młody i piękny. Byłem kiedyś na wsi na wakacjach i gospodarz gotował ziemniaki,
do gorących dosypywał czegos takiego i jak się zaparzyła od temperatury i wystygło to
dawal swiniom do jedzenia. Szybciej otręby z których nie odsiano mąki. Podobno
pieczywo z czymś takim jest zdrowe. A na dodatek mnie smakuje.