Strona główna Grupy pl.sci.medycyna rano po przebudzeniu odksztuszam sline z odrobina krwi - co to moze byc? Re: rano po przebudzeniu odksztuszam sline z odrobina krwi - co to moze byc?

Re: rano po przebudzeniu odksztuszam sline z odrobina krwi - co to moze byc?

From: Sabina <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: rano po przebudzeniu odksztuszam sline z odrobina krwi - co to moze byc?
Date: Fri, 29 Sep 2006 09:35:10 +0200

Dnia 28 Sep 2006 15:10:06 -0700, Polski pacjent napisał(a):

> Kiedyś zdarzało mi się
> znaleźć krew w ślinie, lecz pochodziła prawdopodobnie z nosa.
> Byłem osłabiony i miałem przekrwioną śluzówkę, w nocy odrobina
> krwi ściekała do gardła. Identycznie w ciągu dnia niczego nie było
> a nazajutrz znowu krew. Martwiłem się nie wiedząc skąd się to
> bierze (gardło, przełyk, żołądek), dopiero krwoto z nosa po
> którejś nocy uświadomił mi co się dzieje.

No tak. Mi też się coś takiego zdarza, raz na jakiś czas ale wtedy często,
najczęściej właśnie po nocy. I zakładam że to spływa z góry. Tylko że
chociaż smarkam, z nosa żadne ślady krwi nie wychodzą. Co to może oznaczać?
Czy to może mieć jakiś związek z zatokami? Tych rejonów nie mam raczej w
najlepszym stanie.

--
Sabina