Re: renta socjalna 4x wiecej bedzie mozna dorobic

Data: 2006-12-30 13:03:00
Temat: Re: renta socjalna 4x wiecej bedzie mozna dorobic
Od: "Marcin-Sulski" <m...@p...onet.pl>

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl>
napisał w wiadomości news:op.tlcachst4zsuzp@adam...

Witam p. Adamie !
(juz jestem i postaram sie w miare zrozumaile odp.na pytania)

> Czyli jak to jest?
> Średnia pensja nie wzrasta?
----
czy ja lub ktos w tym watku pytal o srednia pensje ?

> Nie ma problemów ze znalezieniem pracowników?
---
To zalezy od firmy :
Pozadna firma ktora dba o pracownika i odpowiednio mu
placi za wykonana prace nigdy nie ma zadnych problemow
ze znalezieniem pracownika
Chociaz zdarzaja sie wypadki opuszczenia firmy przez pracownika
ale wtedy na to miejsce pracodawca nie musi nikogo szukac bo
od razu dziala poczta pantoflowa i owe wolne miejsce zostaje zajete

Natomiast problemy ze znalezieniem pracownika maja firmy ktore
placa marne pieniadze za wykonana prace i wtedy w takich firmach
odbywa sie nonstop rotacja pracownikow
a pracodawca narzeka ze nikt nie chce pracowac
(pytanie dlaczego w innych firmach nie ma rotacji i pracodawca
nie musi szukac pracownikow bo sami do niego lgna jakby miodem dzielil)

Mieszkam w takim regionie ze jest masa roznych firm
Wystarczy tylko popatrzec gdzie odbywa sie rotacja pracownikow
i juz wiesz co to za firma
Pozadna firma ma swoich stalych pracownikow i tam nie widac zadnej rotacji

Podumowujac mozna powiedziec tak :
1). Dbasz o pracownika, placisz odpowiednio pracownikowi wiec nie
musisz go szukac bo on cie sam znajdzie
2). Kiedy kiepsko placisz pracownikowi, nie dbasz o niego
to wtedy masz problem i musisz go szukac

> Co jest złego w tym, ze ludzie wyjeżdżają?
----
NIC !
tylko trzeba zadac sobie pytanie
''dlaczego Ci ludzie tak masowo wyjezdzaja ?''
skoro masowo wyjezdzaja to jest tu cos ''nie tak''
widocznie tamci pracodawcy sa lepsi od naszych :-)

> Od kiedy kogokolwiek skreślają z listy ot tak?
---
Miedzy innymi od wtedy gdy UP skieruje cie do pracy na tak zwany ''starz''
i ty masz pracowac przez pol roku za 400zl./msc minus 80zl.
za bilet na dojazd do pracy
Wtedy ty odmawiasz a UP skresla cie z listy bezrobotnych i statystyka
spada (poprostu o jednego mniej)

> Czyli co? wszystkie statystyki kłamią?
---
statystyki i zycie, teoria i praktyka = same sprzecznosci
ups. chyba celowo nie chcesz nic zrozumiec

> Bezrobocie jest wciąż takie samo
> albo i większe, chociaż ludzie wyjeżdżają a pracodawcy nie mogą znaleźć
> chętnych do pracy?
----
dlaczego pracodawcy nie moga znalezc pracownikow
opisalem juz wyzej

> A ci pracodawcy, którzy przychodzili do nas w czasie konferencji i mówili,
> że chcieliby zatrudnić niepełnosprawnych, ale nie ma chętnych, to co? Pic
> na wodę? Czy jak?
---
skoro milaes i masz z nimi kontakt to trzeba bylo ich wprost zapytac
ile moga zaoferowac za wykonana prace a nie gadac i narzekac ze
ON to nieroby i lenie
Mozliwe ze zarobilbys u nich tylko na bilet miesieczny i juz :-)

> Ja nie proponowałem pracy. Pracę proponawili pracodawcy. Za tyle, za ile
> jest warta.
-----
No to trzeba bylo wprost zapytac o place
ile ta praca jest warta

> Praca ma pewną wartość. Można ją za tę wartość sprzedać, albo nie.
----
Jaka to wartosc ????
Widocznie wycenili prace ON bardzo nisko
skoro nie umieja jej sprzedac
i nikt u nich nie chce pracowac

> To, że
> ktoś jest niepełnosprawny w żadnym przypadku nie powoduje, że jego praca
> jest więcej warta.
-----
czy gdzies w tym watku jest napisane ze praca ON jest wiecej warta ?

> Płaca minimalna jest zagwarantowana prawnie
----
a gdzie jest ta gwarancja przy starzu ?
gdzie przez pol roku pracujesz za 400zl./msc
minus 80zl. na bilet by dojechac do tej pracy

> i dotyczy również niepełnosprawnych.
> W czym jest więc problem?
---
nierozumiem o co ci chodzi :-(
to nie ja/my/ON mamy problem
z tego co Ty piszesz to pracodawca ma problem bo
nikt u niego nie chce pracowac

> Oczywiście. Jak każdy.
----
BINGO :-)
nareszcie sie w czyms zgadzamy :-)

> Oczywiście. Tak jak napisałem - praca ma swoją wartość, a to, że ktoś nie
> ma nogi nie zwiększa tej wartości. A jak widzę wielu niepełnosprawnych
> uważa, że ich praca jest więcej warta właśnie ze względu na ich kalectwo.
---
OK Adamie
w mysl tego co piszesz : ''praca ma swoją wartość''
ON beda pracowac ale ta praca musi byc odpowiednio wynagrodzona
bo inaczej bedzie to jest teraz
przyjmij do wiadomosci ze za grosze nikt nie bedzie pracowal

> Czyli tak naprawdę niepełnosprawnym wcale nie chodzi o pracę, która niesie
> ze sobą mnóstwo wartości pozamaterialnych, tylko zwyczajnie chodzi o
> szmal. I tylko o szmal.
----
Adamie... jezeli normalnym zdrowym ludziom cos sie nieoplaca to
wtedy rezygnuja z tego i juz
A ON to Ci sami ludzie, z dusza z sercem z uczuciami pragnieniami
z glowa ktora mysli i liczy itd...itd...itd...
nikt do swojej pracy nie bedzie doplacal , kazdy liczy i kalkuluje bo
inaczej
zginie, w dziejszym swiecie nikt cie nie pozaluje
(Ps. aaa na szmalu i d...ie caly swiat sie opiera)

> No to trzeba od razu tak mówić i już. Czyli
> potwierdza się moja początkowa teza , że niepełnosprawni nie chcą
> pracować.
-----
znowu oskazasz ON wiec cie poprawie :
''niepełnosprawni nie chcą pracować za darmo !''
zaplac odpowiednio a pracownikow bedziesz mial od wyboru do koloru

> Chcieliby mieć więcej pieniędzy i już.
-----
Oczywiscie tak jak kazdy !

> Ależ to Pan to podsumował swoim pisaniem - "ie opłaca się pracować za 100
> zł więcej" - to Pan to napisał, nie ja. To jest rozumowanie nieroba.
----
jasne ze nie !
uwzglednij to ze z powodu 100zl. moga ci rente zabrac
ON tez maja swoja godnosc i dla wyzyskiwaczy nie beda pracowac !
a co do ''To jest rozumowanie nieroba '' to sie mylisz i to mooooocno bo
mam tyle pracy ze doby mi brakuje

> Ja nie mam do nikogo żalu o nic. Mówię co wiem, co widzę wokół siebie i
> przedstawiam wnioski. Są proste i ponure.
----
Adamie widzisz to co chcesz widziec i nikt nie jest wstanie
przekonac cie ze jest inaczej

zycze szampanskiej zabawy sylwestrowej
pa ;-.)

30.12 Kasi i Przemek
30.12 Adam Pietrasiewicz
30.12 Marcin-Sulski
30.12 Adam Pietrasiewicz
30.12 Abal
30.12 Abal
30.12 Koola
30.12 Adam Pietrasiewicz
30.12 Abal
30.12 Koola
30.12 Sławek
02.01 LM
02.01 LM
02.01 LM
02.01 LM
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla