Re: renta socjalna 4x wiecej bedzie mozna dorobic

Data: 2006-12-30 14:08:11
Temat: Re: renta socjalna 4x wiecej bedzie mozna dorobic
Od: "Kasi i Przemek" <s...@t...pl>

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> napisał w
wiadomości news:op.tlcachst4zsuzp@adam...

> A ci pracodawcy, którzy przychodzili do nas w czasie konferencji i mówili,
> że chcieliby zatrudnić niepełnosprawnych, ale nie ma chętnych, to co? Pic
> na wodę? Czy jak?

Gdzie się ogłaszają? Jak szukają pracowników? Chętnie poczytam oferty owych
pracodawców. Nie mają chętnych z jakiegoś konkretnego powodu. Ja chce
zmienic prace i jakoś nie moge znalezc odpowiadajacej mi pracy. Pracodawcy
do ktorych wysyłam oferty przeważnie nie odpowiadają (żeby była jasność nie
mam o to żalu do owych pracodawców).

> Czyli tak naprawdę niepełnosprawnym wcale nie chodzi o pracę, która niesie
> ze sobą mnóstwo wartości pozamaterialnych, tylko zwyczajnie chodzi o
> szmal. I tylko o szmal. No to trzeba od razu tak mówić i już. Czyli
> potwierdza się moja początkowa teza , że niepełnosprawni nie chcą
> pracować. Chcieliby mieć więcej pieniędzy i już.

Przepraszam Panie Adamie, ale czy Pan nie chce pieniędzy? Czy Panu nie są
one potrzebne? Czy swój objazd kraju nie zrobił Pan za kase? Czy nie
upiększał Pan na wykładach swojego życiorysu dla kasy? (konkretnie w
Krakowie)

Każdy potrzebuje pieniędzy do życia i realizowania swoich marzeń. Czy to
sprawny czy niesprawny. Ubzdurał Pan sobie, ze niepełnosprawny ma się
cieszyć z jakiejkolwiek pracy. Tak nie jest. Ludzie są różni. Sprawni i
niepełnosprawni mają ogólnie podobne potrzeby. Jednak niepełnosprawni z
założenia mają większe wydatki.

Jeżeli ktoś bierze 600,- PLN na rękę za siedzenie w domu to ma rezygnować z
tej kasy dla 700,- PLN na rękę? Po co? po wydaniu pieniędzy na bilety/paliwo
w celu dojechania do pracy, wydatków na ubrania/buty (szybciej sie zużywają
i jakoś trzeba wyglądać) zostanie mniej niż tego świadczenia z ZUS (żeby nie
było czepiania się mojego wyodu, to Pan napisał o że niepełnosprawnym nie
chce się pracować za 100,- PLN więcej niż mają teraz).
Jakbym miał taką opcję też pewnie bym zrezygnował z pracy. Chociaż nie
jestem pewien bo renty nie mam wię ten dylemat mnie omija.

A co do cyklu konferencji w których brał Pan udział. To proszę mi wyjaśnić w
jaki sposób ma zachęcić pracodawców do zatrudniania niepełnosprawnych
chwalenie się faceta ze związku niewidomych (a może tylko ta Pani była z
tego związku), że przygotował kilku niepełnosprawnych do matury?

PrzemekK
smeno@tlen..pl - pobaw sie kropkiem
.: niepełnosprawny - człowiek po tuningu:.

30.12 Adam Pietrasiewicz
30.12 Marcin-Sulski
30.12 Adam Pietrasiewicz
30.12 Abal
30.12 Abal
30.12 Koola
30.12 Adam Pietrasiewicz
30.12 Abal
30.12 Koola
30.12 Sławek
02.01 LM
02.01 LM
02.01 LM
02.01 LM
02.01 Jacek
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla