Re: schnace jalowce w Kalifornii, ratunku !

From: "Byszek" <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: schnace jalowce w Kalifornii, ratunku !
Date: Tue, 3 Apr 2001 22:06:37 +0200

Ja wprawdzie piszę z Polski ale u nas najczęściej jałowce brunatnieją z
braku np.Potasu
albo innych mikroelementów.
Zanim zaczniesz pryskać na jakieś robactwo to sprawdź czy w ogóle ono jest.
Brunatnieć może od jakichś grzybów ale u was
jest dosyć sucho więc nie podejrzewam grzybicy,
I jak by co to zaproś mnie na wakacje to ci zajmę się ogródkiem GRATIS.
Zbyszek O,
b...@w...pl