Re: wapno musujące

Data: 2006-06-20 15:51:45
Temat: Re: wapno musujące
Od: "I.P." <i...@g...de>

"Gośkaa" <z...@z...com> schrieb im Newsbeitrag
news:1150720477.548808.66210@r2g2000cwb.googlegroups
.com...
Nie wiem, czy dobrze trafiłam z pytaniem. Mam skórę wrażliwą na
słońce - pokrzywka potrzfi pojawić się na opalonej już skórze.
Piję wtedy wapno musujące wraz z allertec-iem. Problem w tym, że od
dłuższego już czasu nie moge nigdzie dostać wapna, które nie
byłoby dosładzane aspartamem. Sam aspartam nic mi nierobi, ale
wyjątkowo nie lubię jego smaku. Kiedyś kupowałam wapno musujące
kwaśna w smaku, bez dosładzania. Czy jestem zmuszona pić ten
aspartam, którego nie lubię, czy też są inne preparaty wapnia,
które mgłabym zażywać, bez tego słodzika.

Mam dokladnie to samo, pije juz na 2 tyg. przed urlopem i oczywiscie w czasie
urlopu wapno Santoz forte(teraz jest podobno Santoz Sun).
Ilona