Re: [z cyklu: oczekiwania względem TŻ] chandra

Data: 2003-06-26 06:25:39
Temat: Re: [z cyklu: oczekiwania względem TŻ] chandra
Od: "j...@j...biz" <j...@j...biz>

On Fri, 20 Jun 2003 11:59:19 +0200, Hanka Skwarczyńska
<a...@w...pl> wrote:

>Użytkownik <j...@j...biz> napisał w wiadomości
>
>Znaczy upierdliwe przypominanie, że za tydzień Dzień Kobiet czy
>inne imieniny cioci Basi? No właśnie. Jaki jest najlepszy sposób
>zapamiętania daty urodzin żony? Raz zapomnieć :))) (a bardziej
>serio - spowodować u edukowanego zrozumienie, że dla niektórych
>osób te pierdoły, bzdety czy jak to jeszcze dyskutanci są
>uprzejmi określać, mają dużą wartość).

<sarkazm>Mlotkiem spowodowac, tak 'powodowanie
zrozumienia' bedzie skuteczniejsze</sarkazm>

>"I jestem z tego dumny" :)))

No prosze, ile zrozumienia dla kogos.

Po prostu pisze o faktach. Lubisz sobie
pofantazjowac: "no a to sprawa wychowania" (chociaz
wychowanie w takim zakresie nie tylko w moim przypadku
jakos tak niewielkie efekty pozostawia), "a ja nie
wierze, ze faceci tak maja" (nie chodzi o wiare, tylko
o obserwacje i co kto lubi/o czym jest sklonny pamietac),
"to nie jest sprzeczne z jego osobowoscia" czy jakos
tak (ja osobiscie nienawidze tego kombinowania, na
czym ta niewiadoma przyjemnosc mialaby polegac
- konkurs w stylu "zgadnij czego chce, ale bez mojego
uprzedniego okreslania, na co mam ostatnio ochote;
masz jedna szanse").

>Odniosłam przeciwne wrażenie. Na podstawie opinii dających się
>streścić do "o co ci chodzi, mężczyźni tak mają, po prostu
>powiedz mu, czego chcesz, i po problemie".

Tak byloby najprosciej i najlepiej, definiujac "czego chcesz"
jako wyrazanie niekoniecznie w przededniu okazji, czego
generalnie oczekuje/o czym marzy.

>A ja nadal twierdzę, że z całym przekonaniem zgodziłam się, że
>jeśli Justsingle nie wytłumaczy TŻ swojego rozczarowania jego
>podejściem do ważnej dla Niej chwili, nie może mieć nadziei na
>poprawę sytuacji.

Chodzilo mi raczej o kwestie bardziej ogolna, o "dawanie
wymyslnych prezentow z zasady", nie o konkretny przypadek
justsingle.

>Och, oczywiście, że tak. W końcu to takie romantyczne. Co, nie
>wolno sobie pomarzyć, choćby i nieracjonalnie, o odrobinie
>romantyzmu w szarym życiu?

To marzysz czy wymagasz? Bo mam wlasnie wrazenie,
ze to ostatnie.

P.S. Bardzo lubilem lekcje jezyka polskiego, ale nie cierpialem
romantyzmu jako pradu literackiego/umyslowego - wiem,
ze nie zawsze ten literacki jest zgodny z romantyzmem zgodnym
z jego popularnym wyobrazeniem, ale tutaj akurat tak (te same
kretynskie zludzenia).

..define the riddles of my mind
nothing is really as it seems