Odp: Odp: Odp: Antysektowa paranoja w mediach

Data: 2000-08-09 11:11:42
Temat: Odp: Odp: Odp: Antysektowa paranoja w mediach
Od: "KaKaminska" <K...@a...com.pl>

Użytkownik <n...@p...ninka.net> atakuje zamiast odpowiadac :

> No to mow za siebie. Dla mnie na przyklad sa rzeczy, ktorych nie
> zrobie i juz, i nie ma znaczenia jak bardzo jestem pijana.

> tobie nic do tego co inni robia ze swoja mamona.

Masz Ninko agresywny sposob prowadzenia dyskusji.
Na samym poczatku napisalam, ze nie mam zielonego pojecia o tym zjawisku.
Moje pytania wynikaja z niepelnych (dla mnie) Waszych odpowiedzi (na tym to
chyba ma polegac, chyba ze sie myle)
Uzywam porownan, poniewaz nie znam jezyka przedmiotu.
Nie jestem psychologiem, ale jezeli Ty nim jestes powinnas takie rzeczy
wyczuwac.

Pozdrawiam
Kaska