Ratunku, wegańska uczta

261. Data: 2014-10-26 08:39:54

Temat: Re: Ratunku, wegańska uczta
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-10-26 08:35, obywatel bbjk uprzejmie donosi:

> Tzn. paluszki "krabowe"? Czy te maleństwa mrożone?

Te właśnie maleństwa. Co udają krewetki, aczkolwiek na owe wyglądają
tylko na okładce.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

262. Data: 2014-10-26 08:50:57

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-10-26 08:30, obywatel bbjk uprzejmie donosi:

> Wypróbuję na sobie, a potem się zobaczy, czy będzie i dla
> obcych/znajomych ludzi. Tylko ten cynamon mi zgrzyta troszkę, ale ja w
> ogóle mało cynamonowa, bardzo mało.

Cynamonu można mało, ale dla mnie on się znakomicie komponuje z dyńką.
Nie słodzi a daje aromacik.
No dobra... cynamon, papryka i czosnek w mojej kuchni schodzą workami.

> Dzięki, brzmi fajnie na długie jesienne wieczory.

> Pędraki.
> Bo to chyba nie tyle chodzi o jedzenie, a o pokazanie, że się jest
> wyjątkowym, innym od innych, należy się do elity. Dlatego hipsterzy
> rzucili się na hamburgery.

I chleb ze smalcem.

> Ale jak z każdej nowości, czy mody, coś z tego pewnie zostanie.
> Zmienia się też ocena pospolitości, np. dorsz/łosoś.

Dorsz to już od dość dawna jest luksusem. W przeciwieństwie do łososiów
czy pstrągów... niestety hodowlanych.

> Przyjemnie Cię gościć.

Tylko drzwi od kuchni trzeba dobrze zamykać... hihi

263. Data: 2014-10-26 08:59:28

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-26 08:50, Qrczak pisze:

> Cynamonu można mało, ale dla mnie on się znakomicie komponuje z dyńką.
> Nie słodzi a daje aromacik.
> No dobra... cynamon, papryka i czosnek w mojej kuchni schodzą workami.

U mnie głównie czosnek, papryka, cebula. Inne też, ale mniej cynamon.

Trzeba je mieć.
--
B.

264. Data: 2014-10-26 09:39:00

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
a.pl...

Dnia 2014-10-25 18:55, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

Kocham Pana, Panie Jarku.

Cicho, wiem
pozdr
Stefan

265. Data: 2014-10-26 10:14:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-26 08:08, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-10-25 18:55, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Kocham Pana, Panie Jarku.

Nie jest Pani osamotniona z tym uczuciem, PaniQro.

Ewa

266. Data: 2014-10-26 10:17:37

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
a.pl...

Nawet chleb czy bułki można otwierać i napakować różnościami.
Warzywa to chyba większość. Np. kiedyś robiłam kalafiora i kapustę
przypakowanych mięsem (ale to taki karygodny oftop, że nie podaję
szczegółów).

wędzona na zimno szynka zapiekana w chlebie. cóż, to se ne vrati :((((
pozdr
Stefan

267. Data: 2014-10-26 10:18:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-26 05:49, bbjk pisze:

> Mnie akurat to nie przeszkadza, choć ostatnią golonkę zjadłam w
> liceum, popijaną piwkiem, za zachodnią granicą.

Ja z kolei na studiach będąc, obiecałam kolegom i koleżankom, że im
świetną golonkę przygotuję, choć to moja pierwsza w życiu miała być.
Najpierw gotowałam, potem piekłam, już nie pamiętam dokładnie jak, ale
wszyscy się zachwycali. Potem już robiłam inaczej, w kapuście i w
prodiżu. Też wyszła niezła, ale już nie to samo.

> Pamiętasz jeszcze Władysława Łosia z tej grupy? Podobno jego sposób na
> golonkę był najlepszy, wiem od tych, co tak robili.

Pamiętam Władysława, pewnie! Poszukam sobie przepisu, zwłaszcza że
Władysława wskazówki okazały się cenne także przy gulaszu. Dzięki.

Ewa

268. Data: 2014-10-26 10:23:16

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-26 08:26, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-10-25 23:51, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Tilapia to jest taka panga bis.

Hm, mają czasem świeżą w biedrze. Może słusznie instynkt nie pozwolił mi
jej kupić, choć przyglądałam jej się nie raz.
Z tego co piszą w wiki, jest to ryba-kameleon - zmienia ubarwienie ciała
w zależności od stanu emocjonalnego.

> Najpewniejsza świeża ryba to jest taka osobiście złowiona.

A najgroźniejsza - morski diabeł. ;)

Ewa

269. Data: 2014-10-26 10:26:09

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-26 05:58, bbjk pisze:

> Bo to trzeba mieć szczególne oko.
>
> Bardzo lubię tłuste ryby, np halibuta, choć tak, jak Qra uogólniła -
> wszystkie lubię. Z tymi tłustymi paradoks, bo tłuste mięso innych
> stworzeń trudno mi tknąć.

Halibut świeży bywa w Lidlu, ale rzadko. A ponieważ jest drogi, to nie
ma zbyt wielu chętnych na niego i już przestaje być świeży.
Kiedyś udało mi się kupić filety dopiero co po dostawie i zrobiłam z
niego roladki z pesto. Niebo w gębie.

Ewa

270. Data: 2014-10-26 10:26:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora