Re: Agresja a choroba psychiczna

Data: 2006-05-11 13:40:27
Temat: Re: Agresja a choroba psychiczna
Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_onet_pl)@tutaj.nic>

<n...@o...pl> napisała w wiadomości
news:4473.000000a1.446332db@newsgate.onet.pl...

> P.S.2.Jak Ci sie udaje wysyłac wiadomosci z tresciami"powszechnie uznanymi za
> obraźliwe"bo zeby to wysłac musialam cenzurowac cały tekst

Tutaj masz odpowiedź:

Nie korzystam z bramek internetowych, prowadzonych przez Onet,
Gazetę lub tym podobne serwisy, tylko poczciwego i osobistego
Outlook Express'a. Ten nic nie cenzuruje.

Wracając na chwilę do zasadniczego tematu - wyobraziłem wstępnie
(i nietrafnie) jakąś firmę - informatyczną, architektoniczną albo reklamową
(zasugerowałem się owym "projektem"), dlatego wspominałem
o przełożonych, emeryturze i tym podobnych. Skoro jest to uczelnia
i kilkumiesięczna perspektywa zakończenia współpracy, być może nie
opłaca się stawiać sprawy na ostrzu noża. Sama musisz podjąć decyzję.

Zastraszona grupa, w sumie silniejsza od agresora, to temat na dłuższą,
ciekawą dyskusję. Podobnie "miśkowaty" prowadzący zajęcia.

Być może jest coś poważnego na rzeczy, jeśli chodzi o jego potencjalną
chorobę. Nie będę się wypowiadał na ten temat, bo jestem (samozwańczym)
specjalistą wyłącznie od osób zdrowych. Ale nawet specjalista od chorych
nie udzieli Ci tutaj autorytatywnej wypowiedzi (jeśli przypadkiem udzieli,
to wykaże się niefachowością).

Trzymaj się mocno, choćby powietrza. ;-)

--
Sławek