Re: Coś do chleba ze słoika.

From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Coś do chleba ze słoika.
Date: Mon, 9 Oct 2017 18:54:09 +0200

news:59da91ce$0$15207$65785112@news.neostrada.pl...
> Po słoikowych hitach - mielonym mięsiwie z galaretką i pasztecie - kolej
> na wątrobiankę, bo pychota to jest wielka. Długo szukałam dobrego
> przepisu,
> który obiecywałby ten efekt. No i znalazłam - to jest to!
> http://gotujmy.pl/swojska-watrobianka-eli,przepisy-p
asztet-przepis,83135.html

> W tym tygodniu zrobię - oczywiście nie w jelitach, lecz w słoikach.

Boję się robić pszetwory mięsne (kwas kiełbasiany).
Jak zamykam coś mięsnego w słoiku
- co jest wygodne, bo się raz gotuje i jest na jakiś czas-
to na krótko, powiedzmy na tydzień, a na dłużej to do zamrażalnika.
Potem na pytanie co było na obiad? - Mrożonka.- odpowiadam z pogardą o
sobie.

W słoiku na długo to owoce.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)