Re: Czosne co zrobić

następny post »
Date: Fri, 13 Mar 2015 18:00:33 +0100
From: Qrczak <q...@q...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom,pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Czosne co zrobić

Dnia 2015-03-13 14:01, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Tym niemniej jest to praktyka stosowana. Jestem wielkim miłośnikiem
> taniego wina (tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie), które
> przydaje się w gospodarstwie domowym nie tylko do picia. Zauważyć
> warto, że ocet winny cenę może mieć wyższą od wina (ale nie musi, bo
> zrobić go można także z wina zdatnego tylko do bigosu czy do czosnku).

Dobre pytanie, warte crossa na kuchnię.
Jakie jest to dolne kryterium oceny, czy wino nadaje się jako wsad do gara?
Bo stojąc przed regałem, gdzie rozrzut od 9,99 do 99,99 czasem się
zastanawiam, czy prze- czy raczej niedo-inwestowywuję.

Kobieta to dość skomplikowany w obsłudze wynalazek. Wymaga wiele uwagi
i czasu, by mogła wyartykułować spostrzeżenia minionego dnia. Nie ma co
liczyć na jej przychylność, przed wypowiedzeniem ilości słów, jakie na
dany dzień przewidziała.