Re: Czy dieta Kwaśniewskiego?

Data: 2007-08-19 04:46:13
Temat: Re: Czy dieta Kwaśniewskiego?
Od: "Jeff" <j...@v...pl>

AndrzejB. napisal:

> Przecież taki sam zawód jak inny i chodzi o kasę.

W koncu kazdy pracuje dla pieniedzy, tyle ze zawod lekarza to wyjatkowo
odpowiedzialny zawod i nie moze lekarz robic z siebie lobuza ktory oszukuje
chorych ludzi proponujac mu stosowanie niebezpiecznych metod terapeutycznych lub
metod diagnostycznych ktore nie sa dokladnie sprawdzone i uznane za miarodajne.

> Izby lekarskie dbają
> tylko o opinię środowiska. Niekiedy pogrożą palcem oszustom i naciągaczom
> jak zauważyłeś z dyplomem i się cieszą jak chodzi tylko o kasę a nie szkodzą
> oni pacjentom, bo by to zaszkodziło opinii środowiska.

Ale dlaczego nie tepi sie w Polsce lekarzy szarlatanow?

> Na uczelniach których mają dyplomy nie nauczyli ich wiedzy którą
> wykorzystują do naciągania ludzi to już inna sprawa chyba że wychodzisz z
> założenia że każdy z dyplomem musi być inteligentnym naukowcem podążającym
> własną niekonwencjonalną ścieżką czyżby sam dyplom na ciebie tak działał,
> podobnie jak na oszukiwanych ludzi, którym pomagają wyświetlane losowo
> obrazki organów z komputera i to że to pan doktor. No ale cuda i święte
> miejsca wyleczyły już tylu więc i nasi lekarze z dyplomami też mogą.

> http://mlodyfizyk.blox.pl/2007/07/Oberon-oszusci-prz
ed-sad.html

Swietny blog zalozyles, wiec jednak nie siedzisz zalozonymi rekami i probujesz
z lobuzami walczyc.

> Bez urazy i z pozdrowieniami A.

Czy mnie oczy myla, czy tez czegos nie rozumiem? Pozdrawiasz i przepraszasz
faceta ktory sam uciekl do kraju gdzie panuje porzadek i prawo, a ktory w Twoim
kraju popiera oszustow i szarlatanow i w ten sposob przyczynia sie do robienia
kloaki z Twojego kraju?

Z byka spadles? Przeciez on tez broni lajdakow opty_ pseudolekarzy, miedzy
ktorymi sa tacy ktorzy uzywaja oberon do diagnozowania (czytaj: robienia w
balona) chorych ludzi.
Ci zle leczeni ludzie, beda wymagali zwiekszonych wydatkow z panstwowego
funduszu zdrowia, na wyciagnieci ich z chorob w ktore przez
oszustow zostana wpedzeni i to ty bedziesz mi.nnymi za to placil, a nie Olus z
Australii, ktory nawet na tej grupie pokazal kim jest i kogo popiera.

Pogon tego drania, a nie pozdrawiaj go i nie przepraszaj, bo on pewnie i jakis
inters z tego ma np. z tandentnymi suplemanetami austarlijskimi ktore wysyla do
Polski, skoro glupa rznie na tej grupie i broni szralatanow wszelkiej masci.