Re: Czy należy kalać własne gniazdo?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 13 May 2018 02:14:17 -0700 (PDT)
Subject: Re: Czy należy kalać własne gniazdo?
From: j...@o...pl

W dniu sobota, 12 maja 2018 10:23:04 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> KALANIE gniazda to publiczne przypisywanie mu ,,świństw", których tam NIE
> MA.
> Obecnie zauważam to odnośnie Polski - w wykonie PO i Nowoczesnej.

co by tam nie mowic, ani sie z Toba sprzeczac, czy niesprzeczac,
to w bardzo wielu pojeciach masz calkowita racje, iksekus.

> Twoja rodzina już nie istnieje. Rozwaliłeś ją. Nie powinieneś jej w ogóle
> zakładać.
> Gdzie widzisz ten ,,pozytywny skutek"? Jesteś na łasce i niełasce obcych.
> Jedyni ludzie, którzy z Tobą roznawiają jak z człowiekiem to wirtualne
> twory.
> To jest to, o co Ci chodziło w życiu?

iksekus, moze on nie, ale ja zapewne mam na "Tyle" rozumu,
ze pewne sprawy sa dla mnie oczywiste.

czyzbys pomyslala gdziekolwiek, na jakimkolwiek rozumowym poziomie,
ze nie uwazam Ciebie za wspaniala, rozumna partnerke?

ile?! ile iksekus bledow pomiedzy nami bedzie sie handryczyc?

zaden, ikselkus zaden, chocbys nawet nie wiem co miala za skora:)

chcesz, to udawaj, ze udwalas - przeciez to dokladnie tak samo prawdziwe.

jacek