Re: Czy należy kalać własne gniazdo?

Data: 2018-05-30 04:57:42
Temat: Re: Czy należy kalać własne gniazdo?
Od: j...@o...pl

W dniu niedziela, 27 maja 2018 10:25:45 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Bo Leo to typowa dupa wołowa.
> Brak swego autorytetu tłumaczy ,,bo ONA mi zabrała - beeeee".

> U nas nigdy tak nie było i nie jest, żeby jedno drugie o coś tu obwiniało.
> Dzieci od początku nas zaskakują swoim postepowaniem, bo to przecież NIE
> MY.
> Ale kiedy zaskakują nas w przykry sposób, zawsze o tym rozmawiamy z MŚK - i
> wtedy pada zawsze tylko jedno pytanie:
> Co MY zrobilismy źle? W którym momencie wychowania wkradł się błąd?

w zadnym ikselkus. i tylko to irzeba sobie, dzieciom wyjacym na rodzicow tez,
uswiadomic.

> Oczywiście odpowiedź jest zawsze trudna, bo po latach trudno to analizować.

jest prosta; jesli bylisscie, jestescie, normalnymi rodzicami,
z normalnymi bledami-niebledami wychowawczymi, to jest w porzadku.

> Jednak nigdy nie szukamy jej tylko w jednym z nas.

tak jak ja nigdy nie dopatrzylem sie jakichkolwiek bledow wychowawczych zony.
jednak, jesli cos z ktorym dzieckiem nie az tak tak, to zawsze
mam przerypane - choc przeciez to ja wpoilem, nawet w nia, najpiekniejsze
uczucia - tak juz jakos jest.

poza tym, poza newralgicznymi momentami, zawsze ja kochalem i bede kochal.

> A Leo obwinia za
> wszystko tylko i wyłącznie kobiety. Tak robi zwykła, miętka dupa wołowa,
> niedojrzały osobnik z chromosomami XY (no bo to przecież nie jest facet).

wiesz, to polega bardziej na doswiadczeniu. mam szwagra, stuprocentowego samca,
w rozumieniu meskosci, ktory uwaza, ze wszystkiemu winne sa kobiety.
natomiast na drogach ci, ktorzy jezdza za szybko
albo nieadwekwatnie do jego skobiecialych, w tym wzgledzie, potrzeb.

oczywiscie samce nie rozumieja, ze mezczyzni po drogach jada normalnie,
a to tylko z nich pizdy drogowe, ktore na 30-tu kilometrach psioczyc musza
kilka razy. oczywiscie samce nie zrozumieja,
ze jesli ktos dziwnie i ociupinke niebezpiecznie sie na drogach zachowuje,
to za kierownica siedzi kobieta lub niekiedy starszy mężczyzna.
i jest to tez zachowanie normalne.

samcy nic nie zrozumieją; mężczyźni mogą zrozumieć wszystko.

jacek