Re: Czy to warto!?

From: a...@p...onet.pl
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Czy to warto!?
Date: 31 Mar 2003 13:34:54 +0200

> Tak zostalo skwitowane moje starania kulinarne w domu!!!!! Co tam bedziesz
> pichcil,gary brudzil ,zalewal kuchenkie ktora potem trza myc.Nie lepiej
> zamiast tracic czas, zarobic pieniadze i kupic gotowe potrawy?Przyniosa
> ,podadza i brudne naczynia zabiora?
> Dodam,ze jestem juz w dojrzalym stazu malzenskim.I tu chyba jest
> przyczyna.Co Wy na to "kolezaniki" amatorki kuchni?

Stanislawie,
Czy bylo to powiedziane zartem, czy jak najbardziej serio?
Ach, gdyby moj maz zgodzil sie od czasu do czasu cos dla mnie ugotowac...
Oczywiscie, gdyby rowniez posprzatal po sobie kuchnie. Bo tak, gdy mu sie
czasami zdarza robic cos w kuchni to uzywa naczyn bez ograniczen, bo i tak ja
potem zmywam. A jak to jest w Twoim przypadku?
Wg mnie zycie rodzinne buduje sie wokol gotowanych i jedzonych w domu potraw.
Owszem, mozna od czasu do czasu cos zjesc na miescie, dla urozmaicenia.
Aczkolwiek dom, w ktorym w ogole sie nie gotuje ma w sobie chyba cos z hotelu.

Pozdrawiam,
Ania