Re: Dzieciaczek sasiada...

Data: 2003-01-23 13:31:18
Temat: Re: Dzieciaczek sasiada...
Od: "Ewa Ressel" <r...@g...pl>

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
news:b0ojph$khg$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Jolanta Pers"
>
> W tym momencie mnie czy ludzi z mojego otoczenia "rozpłynęłaś w tej
mgiełce
> logiki" czy jak to mawiacie;)

Pamiętasz swoje przemyślenia w wieku lat trzech - czterech? Czy fakt, że Ty
przeżywałaś to w ten właśnie sposób, jest gwarancją, że Twoje dziecko nie
będzie miało tego rodzaju dylematów? A jeśli ono będzie kompletnie inne?
Trochę mnie śmieszy to demonizowanie wychowania przez rodziców, które jakoby
ma wszystko załatwić. Dziecko to nie tabula rasa, to po pierwsze, a rodzice
nie są jedynymi wychowawcami i źródłem wzroców, to drugie. Zdaję sobie
sprawę, że trudno to zrozumieć, mając w domu dwulatka, ale może spróbuj się
wysilić.

> Asia która ma podstawy sądzić ze to w jaki sposób dziecko zadaje sobie to
> pytanie zależy od wartosci które mu wpojono lub nie

Raczej Asia naiwna i niedostrzegająca wyjątkowości każdej osoby.
ER