Re: Dzieciaczek sasiada...

Data: 2003-01-24 13:10:38
Temat: Re: Dzieciaczek sasiada...
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam>

In article <3...@p...onet.pl>, a...@p...onet.pl
says...

> Usiluje znalezc adekwatny przyklad taki jaki nie urazi nikogo.
> Dziewczyna ubrana w minispodniczke nie jest winna gwaltu.
> Ale jest róznica czy w tej miniowie pojdzie ulica oswietlona, miedzy
> ludzmi, czy ciemnym parkiem gdzie zwyczajowo przesiaduja rózne typy.

Takie porownanie to wracajac do naszego nieszczesnego dziecka z
sasiadem, znalezienie mu _specjalnie_ nietolerancyjnych, fobicznych
znajomych, i rozpowiedzenie im ze ma innego biologicznego ojca.

To o czym dyskutujemy to w przyadku tej mozliwosci gwaltu taka sytuacja,
kiedy idziesz normalnie ulica, a tu nagle zjawia sie tne gwalciciel, a
gdzies w oddali widac kogos o kim wiesz ze moze Ci pomoc. I biegniesz do
niego krzyczac pomocy, a tamten wychodzi Ci na przeciw.

Tak jak uniknac tego gwalciciela w okolicy nie sposob, tak potencjalnego
niebezpieczenastwa dla dziecka rowniez. I powiesz mi ze gdyby nie ta
krotka spodniczka, to moze by akurat nie wyskoczyl. Ale jaka masz
pewnosc czy niebieska bluzka ktora ta kobieta miala, czy oczko w
rajstopach bardziej go nie podniecilo niz ta mini spodnica? Tego nie
wiesz. Szczegolnie przed faktem.

K.