Re: Dzieciaczek sasiada...

From: "boniedydy" <b...@z...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Dzieciaczek sasiada...
Date: Fri, 24 Jan 2003 14:13:56 +0100
<b0fe4p$b44$1@news.tpi.pl> <b0gku3$1j1$1@news.onet.pl>
<b0m827$a6u$1@news.gazeta.pl> <b0m9ja$fsm$1@news.gazeta.pl>
<M...@n...onet.pl> <b0mf5q$63n$1@news.gazeta.pl>
<b0mo3h$4kh$1@news.onet.pl> <b0n3m2$moq$1@news.gazeta.pl>
<M...@n...onet.pl> <b0ojj9$otu$1@news.gazeta.pl>
<b0ojph$khg$1@news.onet.pl> <b0pb9l$bjq$12@news.tpi.pl>
<b0pg5c$q3p$1@news.onet.pl> <b0pmpf$ivs$1@inews1.gazeta.pl>
<b0pn0j$bku$1@news.onet.pl> <b0poju$oo5$1@inews1.gazeta.pl>
<b0pp49$g3s$1@news.onet.pl> <3...@p...onet.pl>
<b0r5uh$o41$1@news.onet.pl> <3...@p...onet.pl>
<b0r8tn$209$1@news.onet.pl>

Użytkownik AsiaS <a...@n...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b0r8tn$209$...@n...onet.pl...

> Och nie, uogólniłaś, nie pisałam o tym że społeczeństwo nie wpłynie na
moje
> dziecko, przecież to byłoby śmieszne. Mówimy o konkretnym zagadnieniu:
> czy to że spałam z sąsiadem czy nie może wypłynąć z zewnątrz tego
> otoczenia. Z którym jednak nie mamy kontaktu.

(ciach)

> Wiesz, w środowisku gdzie ludzie nie rozpoznają się po twarzy nawet, co
dopiero
> mówić o imieniu czy powiązaniach wyjście sprawy o której wiedzą trzy
osoby,
> wszystkie niezainteresowane rozpowiadaniem jest troche paranoicznym
myśleniem.

Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie to, że automatycznie i bez
zastanowienia przenosisz swoją sytuację blokowo-sasiedzką na układy wokół
przyszłego tytułowego dziecka sąsiada. A skąd wiesz, czy _tam_ sąsiedzi nie
utrzymują ze sobą bliskich kontaktów, a przynajmniej nie rozpoznają się
świetnie (tak jak u mnie w moim 12-pietrowym mrówkowcu, w którym po 4 latach
mieszkania znam połowę sąsiadów)? Że nie plotkują jedni o drugich przy
swoich dzieciach? A jeśli tam tak jest i dziecko urodzi się kropla w kroplę
podobne do sąsiada?

boniedydy