Re: Ewangelia przez gardło

Data: 2018-08-23 17:24:58
Temat: Re: Ewangelia przez gardło
Od: Kviat

W dniu 2018-08-23 o 15:20, Trybun pisze:

> Co to znaczy - "ukrywani przez pracodawcę"?

A co tu jest niezrozumiałego?
Ukrywani są przez instytucję, w której pracują.

> Wyraźnie sugerujesz że jest
> kasta która stoi ponad prawem,

Przecież jest i stoi ponad prawem.

> która ma jakiś magiczny immunitet w
> wyniku którego swój proceder mogą uprawiać bezkarnie,

Nie magiczny, tyko polityczny.
W niektórych państwach immunitet im się skończył i wychodzi na wierzch
zorganizowana pedofilia.
W innych państwach, takich jak Polska, immunitet jeszcze mają.

> a przecie tak nie
> jest i raczej nigdy nie będzie.

Przecież w Polsce robią to (i wiele innych rzeczy) bezkarnie.

Albo przeczysz rzeczywistości celowo i z wyrachowania (i/lub ktoś ci
płaci za trollowanie), albo masz bardzo ograniczony kontakt z
rzeczywistością.
Jeżeli jesteś dorosły i myślący, to nie ma innego wytłumaczenia.

Zwykłego człowieka, gdyby pierdolił takie bzdury jak Oko, to dawno by
zamknęli w psychiatryku.
Albo tzw. egzorcystów... przecież to zwykli przestępcy, krępują
(głównie) nastoletnie dziewczyny, często nago, molestują seksualnie, że
niby "święte" olejki wcierają w intymne miejsca itd... i to wszystko
przy współudziale rodziców. Patologia. Umysłowa i podlegająca pod KK.
I co? I nico.
W Polsce rozkwit, a w normalnych krajach już dawno zakazane.

Więc nie pierdol, że "przecie tak nie jest". Kretynem nie jesteś, bo
pisać potrafisz. Potrafisz nawet skonfigurować usenet..., ale z jakiegoś
powodu zaprzeczasz rzeczywistości. Zastanawia mnie z jakiego...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr