Re: Jak sie uodpornic?

Data: 2004-09-27 06:33:10
Temat: Re: Jak sie uodpornic?
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl>

Użytkownik "Kamil Raczynski" <r...@r...yupe.net> napisał w wiadomości

> Mhm - ale chodziło mi o jakies bardziej współczesne od starożytnych
badania
> nad tym jak jelito grube reguluje temperaturę. :o/

Nie napisałem, że reguluje temperaturę, ale że pełni dużą rolę w regulacji
temperatury.

> I znowu. SKĄD takie przypuszczenia, że cała reszta zależy od okrężnicy?
>

> Dlaczego?

To tak jak z zaopatrzeniem dla wojska. W j.g. są wchłaniane substancje
odżywcze, wyrwarzane jest ciepło, itd. dlatego jeśli nie działa dobrze
dostawa, to na linii frontu zaczyna brakować środków do walki.

> Mógłbyś to wyjaśnić?! Zgadza się, prawidłowy mocz powinien mieć odczyn
lekko
> kwaśny (5-6,5 pH). Ale dlaczego co znaczy "koncentracja najbardziej
> korzystna dla organizmu?" i że "nie ma ryzyka przedawkowania"?
>
> ?! Mógłbyś to szerzej wyjaśnić, bo ja jakoś nie nadążam.

Organizm z zasady nie szkodzi samemu sobie (poza stanami chorobowymi jak np.
alergie) oraz temu co mu służy, czyli mikroorganizmom z którymi żyje w
symbiozie. Dlatego mocz ma taki odczyn i właściwości.

> No w książkach o urynoterapii na pewno. Ja chciałem znaleźć _rzetelne_
> badania na ten temat.

"Rzetelne" opracowania piszą, że lewatywa to przestarzała metoda , a
urynoterapia to banialuki i nowoczesny człowiek powinien brać pigułki oraz
wykrajać różne części ciała za pomocą skalpela.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl