Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?

141. Data: 2010-01-06 14:26:44

Temat: Re: Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

użytkowników i dla

> O tym czy ktos Cie szarpie za jaja, czy nie świadczą zupełnie inne fragmenty tekstu
:-)

Właśnie.
Czy "czytelna dyskusja" polega na tym by zamiast odpowiedzi
na temat - wymyślać personalne insynuacje na temat rozmówcy?

> Śmiem twierdzić, że dla nauki nie ma ona żadnych następstw :-)

Po cóż więc ten mylący skrót SCI w nazwie grupy? /Robakks/

142. Data: 2010-01-06 14:39:12

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:

> Właśnie.
> Czy "czytelna dyskusja" polega na tym by zamiast odpowiedzi
> na temat - wymyślać personalne insynuacje na temat rozmówcy?

Ależ oczywiście Edwardzie, że nie :-)

> Po cóż więc ten mylący skrót SCI w nazwie grupy? /Robakks/

Bo:

Po pierwsze: Oceniasz sytuację z dnia dzisiejszego, podczas gdy grupy
zakładane były "wieki temu" i wtedy ten podział być może bardziej
odpowiedał rzeczywistości. Po latach struktura wprawdzie pozostała, ale
ludzka dynamika wypełniła ja na nowo :-)

Po drugie: Traktujesz nazwę SUGERUJĄCĄ zawartość jak nazwę OZNACZAJĄCĄ
zawartość, co nie jest prawdą (patrz też punkt pierszy)

Po trzecie: wynikajace z drugiego, przywiązujesz zbyt wielką wagę do
grup dyskusyjnych jako miejsca prowadzenia naukowych dysput i
dochodzenia do wspólnych wniosków bez szarpania się za jaja :-)

Jednak jeśli naprawdę jest to dla Ciebie mylące możesz rozpocząć
procedurę zmiany nazw polskich grup usenetowych. Być może jest wielu
równie sfrustrowanych usenetowców, którzy Cie tutaj poprą :-)

Stalker

143. Data: 2010-01-06 14:41:43

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

> Właśnie.
> Czy "czytelna dyskusja" polega na tym by zamiast odpowiedzi
> na temat - wymyślać personalne insynuacje na temat rozmówcy?

> Po cóż więc ten mylący skrót SCI w nazwie grupy? /Robakks/

Proponuję dodać "fi"

Qra

144. Data: 2010-01-06 15:07:44

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl>

> [...]
nazw polskich
> grup usenetowych. Być może jest wielu równie sfrustrowanych usenetowców, którzy Cie

Dobra - teraz poważnie ;)
Robakks pyta:
Czy w ciągu kilkunastu lat od początku istnienia hierarchii pl.sci*
powstało na tych grupach coś SCI co wyszło poza ramy Usenetu?
Robakks odpowiada:
Nie.
Robakks pyta:
Dlaczego nie?
Robakks odpowiada:
Bo na CZATACH nie tworzy się postępu.
Stalker dodaje:
A w ogóle Robakks jest gópi i ma wszy jak ruskie czołgi.
Robakks ripostuje:
Czemu Stalkerze nie piszesz o rzeczy tylko od rzeczy? :-)

. . .
Edward Robak* z Nowej Huty pyta:
Do czego służy "czytelna dyskusja"? :)

145. Data: 2010-01-06 15:09:09

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

> Proponuję dodać "fi"
>
> Qra

fix
hehe
Dziadek Edek :)

146. Data: 2010-01-06 16:01:04

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 06-styczeń-10, gdy Redart wymamrotał:

i tak hop siup?

--

Kupiłem żonie pamiątkę z Krakowa. Spinkę do włosów.
Zapomniałem tylko, że jakiś czas temu obcięła się na krótko.

147. Data: 2010-01-06 16:08:38

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> [...]
> Czy w ciągu kilkunastu lat od początku istnienia hierarchii pl.sci*
> powstało na tych grupach coś SCI co wyszło poza ramy Usenetu?

Odnajdź więc miejsce (lub je stwórz) na którym ten postęp będzie tworzony

> Stalker dodaje:
> A w ogóle Robakks jest gópi i ma wszy jak ruskie czołgi.
> Robakks ripostuje:
> Czemu Stalkerze nie piszesz o rzeczy tylko od rzeczy? :-)

Edwardzie! Odpisałem Ci przecież jak wygląda mój punkt widzenia na
nurtujące Cię problemy. Przedstawiłem odpowiedzi, zasugerowałem kilka
rozwiązań, ba nawet zasugerowałem, że być może samo Twoje pytanie jest
niezasadne, bo być może problem tkwi w Tobie, a nie w grupach
dyskusyjnych, co ty odebrałeś jako szarpanie Cię po jajkach
i teraz nieładnie mnie personalnie atakujesz. A fe, bardzo nieładnie...

Czy sam fakt, że odpowiedzi na postawione przez Ciebie pytania nie są
takie jakich się spodziewasz i nie pasują do przyjętych przez Ciebie
założeń upoważnia Cię do tego, żeby obrażać odpowiadającego?
Czy dlatego, że rozmowa nie przebiega w sposób jaki sobie tego życzysz
to tworzysz sobie później ich własne zadowalające Cię wersje, w których
sam zadajesz pytania i od razu udzielasz odpowiedzi?

> Edward Robak* z Nowej Huty pyta:
> Do czego służy "czytelna dyskusja"? :)

Celem czytelnej dyskusji jest to samo co zwykłej dyskusji, czytelność
pozwala tylko ten cel szybciej osiągnąć

Stalker

148. Data: 2010-01-06 16:17:59

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 06-styczeń-10, gdy tren R wymamrotał:

> A był to 06-styczeń-10, gdy Redart wymamrotał:

> i tak hop siup?

aż sobie z ciekawości przejrzałem moje dyskusje z tym zionącym przyjaźnią
wielonickowcem. gdybyś mi mógł o zionący wskazać, gdzie się do ciebie
przypierdoliłem, a zwłaszcza "na samym początku" - pozwoliłoby mi się do
tego jakoś konkretniej odnieść. ale tego nie zrobisz raczej :)

--

tren R podszywka nie nadaje z neostrady

149. Data: 2010-01-06 16:27:13

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> [...]
> To był terner, czy nie - nie wiem. Teraz tego posta nie widzę, czytnik w

Iza przepraszała sendera.

> No dobra ;)
> Możesz jeszcze nieskromnie wskazać, co mnie w takim razie czeka w
> najbliższym
> czasie - jakie wyzwania. ;)
> Poproszę.

Cóż, masz w zasadzie do wyboru dwie drogi.
1) albo żyjesz z tym co masz i tak jak jest,
2) albo strasz się coś zmienić, żeby było tak jak chcesz.
W 1) może ci się wydawać, że żyjesz sobie w miarę komfortowo i
bezstresowo, ale prędzej czy później, częściej czy rzadziej spotkasz
sytuacje niezbyt przyjemne i trzeba tutaj po prostu wiedzieć, że jak coś
nie działa prawidłowo, jest zepsute lub chore, to raczej na pewno samo
się nie naprawi ani nie wyleczy, a raczej się jeszcze pogorszy.
'Amor fati; to nic innego jak chodzenie po deskach z wystającymi
gwoździami i durne suszenie zębów przy każdym nastąpieniu na gwóźdź,
zamiast je pozaginać.
W 2) warto pamiętać, że nie wszystko i nie łatwo da się naprawić,
wyleczyć lub doprowadzić do jakieś normalności, ale jeśli nic się w tym
kierunku nie zrobi, lub zrobi nie wystarczająco, to w zasadzie będzie
się żyło tak jak w 1) i za czasem, w miarę postępującej degradacji i
patologii, raczej na pewno będzie gorzej. A jeśli po prostu tworzy się
wygodną rzeczywistość wokół siebie bez zbędnego zaangażowania
emocjonalnego, to można sobie żyć w naprawdę fajnych i komfortowych
warunkach, z tym, że jakakolwiek sprawy lubią się same popsuć, tak
komfort raczej sam z siebie nie przyjdzie i się nie podniesie.
Ze swoich obserwacji dodałbym jeszcze, że Prusowska literacka
powracająca fala naprawdę istnieje, choć może nie zawsze możemy zdać
sobie z nią sprawę i wszystko, do czego zepsucia lub pogorszenia się
przyczyniliśmy lub pozwoliliśmy kiedyś na pewno do nas wróci. Może w
innej, kompletnie nie oczekiwanej formie, ale prędzej lub później na
pewno ;-)
Ender

150. Data: 2010-01-06 16:42:08

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 06-styczeń-10, gdy Ender wymamrotał:

> Przecież siedzisz bohaterze schowany przede mną za swoim superFKem, więc
> do kogo piszesz?
> A poza tym te twoje konkretne odniesienie ma być jakoś motywujące do
> zerknięcia do archiwum?
> Chyba coś ci się pomieszało, co tylko potwierdza moją opinię o tobie,
> gnojku ;-)
> Ender

kf ma to do siebie, że można z niego wyjmować trolli jak się ma ochotę
przyjrzeć ich pieniactwu.
więc, kontynuując tę wymianę zdań z osobą, która z uprzejmości czyni swój
oręż (przeproś, przeproś - zupełnie jak kaczyński) żądam, abyś pokazał mi
gdzie się do ciebie przypierdalam o anonimowość, a zwłaszcza "na początku"
:)

a jak nie, to spierdalaj :)

--

Jak PO wyrzuca członków i przyjmuje nowych
http://www.youtube.com/watch?v=-DK0uuE6ckg

oxana, tony hawk, sender, jurek, ekati, tren R, aicha, aszheri
osobowość trolla - jakie ma źródła?
Hołk
Myślę, że Was zainteresuje temat
KRZYWEMU RYJOWI