Re: Jeszcze jeden kawałek normalnej Polski

Data: 2018-10-24 15:32:21
Temat: Re: Jeszcze jeden kawałek normalnej Polski
Od: XL <i...@g...pl>

<Kviat> wrote:

> Mam ci twoją Biblię cytować?

Prosiłam o cytat ,,ze mnie"!
Czyli z MOICH wypowiedzi.
Czyżbyś przypisywał mi autorstwo Biblii? Miłe, ale trochę śmieszne -
zakrawa na spory mętlik w twojej głowie.

> Nie czytałaś?

lucji-nie-jest-sprzeczna-z-Biblia.html

> Dokształć się nie pierdol.

Licz się ze słowami. Ja takich słów tu nie użyłam w stosunku do ciebie. To
tylko i wyłącznie TWOJA CHORA WYOBRAŹNIA każe ci imputować użycie przeze
mnie tego słowa. Ja użyłam słowa ,,pi...ol" - PITOL.
Trzymaj wyobraźnię na wodzy.

> To zwykła Watykańska manipulacja owieczkami.

I już!
He he :-)

> "Podkreśla, że Biblia jest księgą wiary, a nie księgą mówiącą o prawdach
> przyrodniczych. - Ale Kościół musi uwzględniać rozwój nauk
> przyrodniczych oraz postęp świadomości i wykształcenia. Byłoby fatalne,
> gdyby tego nie zrobił - mówi. Abp Ravasi"
>
> Interpretują sobie Biblię jak wiatr zawieje. I to tak bezczelnie
> wybiórczo, że głowa boli.
> In vitro i prezerwatywy są be, ale kościół musi uwzględniać rozwój nauk
> przyrodniczych. To musi, czy nie musi?
> Jak ty to godzisz w swojej głowie, że jedno jest zgodne z Biblią, a
> drugie nie?

A CO jest niezgodne? - powiedz, to się ustosunkuję.

> Gdy tylko kreacjoniści (hipotetycznie, ale debilizm nigdy nie śpi...)
> przejmą władzę, to kościół w trzy sekundy zmieni zdanie na temat
> ewolucji. I ty wraz z nim, bo przecież kościół to ty, nie?

Kościół to ja. Jak najbardziej. I mam swoje, zgodne z nim, zdanie na temat
ewolucji.
Moje zdanie jest takie samo, odkąd żyję (za czas sprzed swego życia nie
odpowiadam): ewolucja to wciąż trwający akt Boskiego Stworzenia świata. Bóg
stworzył i nadal stwarza świat w drodze ewolucji.

--
XL