Re: Kody kulinarne

Data: 2007-09-24 21:08:58
Temat: Re: Kody kulinarne
Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

** Marcin E. Hamerla <X...@x...xonet.xpl.removex> wrote:

> Ale odrozniasz slowa Chinczyk i chinol?

Czyli w/g Twojego słownika chinol to taki Wietnamczyk? To też podpada pod kody
kulturowe.

(...)

> Ktorych?

Proletariackiej Polonii emigrującej za chlebem do USA? Ci co mają bądź nie mają
insiuransa, bywają bizi operując bobkietami, za to poznali nową bojfrendkę i o
c mały włos na flet jej nie zaciągnęli. Siur są, że... Etc.

Może takich lowcostowych łamańców?

--
+ ' .-. .
, * ) )