Re: Komputer i decyzje cd

From: "Chiron" <e...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Komputer i decyzje cd
Date: Thu, 4 Feb 2010 16:51:08 +0100

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hkep2m$9t5$1@inews.gazeta.pl...
> "Chiron" <e...@o...eu>

> Nie wiem Chironie czy pamiętasz te czasy, gdy Jerzy Turyński znany
> jako JeT pisywał na psp. Ja wówczas byłem początkującym internautą
> i gdy raz wystąpiłem przeciwko krzykaczom atakującym bez zrozumienia
> teksty JeTa, to poproszono mnie bym przetłumaczył te teksty na język
> "ubranych szympansów" szarpiących się za jaja. Byłem na tyle
> skuteczny w swoim dziele, że nawet największe głąby zamknęły gęby
> rozdziawiając w niemym zachwycie nad pięknem logiki.
> W każdej wypowiedzi Maćka ukrywa się logika. Jeśli chcesz to zacytuj
> [...]

Niemal w każdej wypowiedzi zarzuca mi, że_ja_mu_każę_się_zmienić. Pomimo, że
kilka razy mu tłumaczyłem, że zmienić się może oczywiście tylko wtedy, gdy
chce się zmienić- przeszkadza mu on taki, jaki jest. Pytanie: dlaczego nie
odnosio się do mojego tekstu- tylko do czegoś, co sam wymyslił? A skoro tak-
to po cholerę mu ja?
Kolejna sprawa- dałem mu definicję (zgodną z wiki) psychologicznego
podejścia do dorosłości. Na niej bazowałem, ale zaproponowałem, że skoro mu
nie odpowiada- no to niech zaproponuje własną- jak uznamy ją obaj, to mozemy
się jej trzymać. Uniknął odpowiedzi.

W ogóle- całe to jego tu pisanie jest tym, co zaznaczył na wstępie: 2
programy rdzeniowe starają się wzajem unicestwić. Czyli- to, co Ty nazywasz
"szarpaniem za jaja". Nie wypierał się tego- dla niego jest to coś
oczywistego, że tak należy dyskutować. Starałem się przekonać go, że jeśli
chodzi w dyskusji o zbliżenie się do prawdy- to jest to dyskusja, a jeśli o
próbę zdyskredytowania interlokutora- to jest to szarpanie się za jaja,
czego on nie jest gotów przyjąć do stosowania. Nie mam czasu na szarpanie
się z dzieckiem neostrady. Chcesz, to zapraszam serdecznie- miłej zabawy:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.