Re: Kwarantanna!!! :)

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kwarantanna!!! :)
From: XL <i...@g...pl>
Date: 16 Mar 2020 22:46:07 GMT

XL <i...@g...pl> wrote:

> Stan wojenny. Zima, trzaskający mróz. Do obuwniczego ,,rzucili"
> BUTY!!!
> Byłam trzydziesta w kolejce, w dziewiątym miesiącu ciąży. Potrzebowałam
> luźniejszych kozaków, bo nogi mi puchły.
> Otwarto drzwi sklepu i wystawiono przed nie metalową ławę-ladę, zapierając
> jej końce o ścianę. W tym momencie milczący tłum runął, zatrzymując się na
> niej, depcząc lub porywając ze sobą tych, którzy nie zdążyli zrobić kroku
> równocześnie z nim. Czyli mnie. Ostatkiem sił wyrwałam siebie i swoj brzuch
> z tej czarnej ludzkiej masy. Przerażona nie wiem, czym bardziej - o
> [...]

Stan wojenny. Zima. Mróz. Ósmy miesiąc mojej ciąży. Kilogram mięsa na mojej
,,rolniczej" (0.5 ha przeliczeniowego) kartce niewykupiony, bo do tego
jeszcze potrzebne to p...ne mięso, a ,,władza" o tym jakoś zapomniała.
Ciężko chora i leżąca Teściowa (w mieście) poprosiła mnie o wykupienie dla
niej kartkowych ochłapów - może więc i tem moj kilogram się uda jakoś,
pomimo pieczątki z wiejskiej gminy.
Stoję w kolejce ,,dla uprawnionych" - piętnasta czy dwudziesta. Zaduch i
tłum. Ludzie jak złe psy. Po godzinie docieram do lady, podaję kartki -
CHYBA SIĘ UDA.
Władczyni życia i śmierci po drugiej stronie linii życia rozdziera gębę z
satysfakcją: A PANI NIE Z TEGO REJONU!!!!
I z jeszcze większą satysfakcją patrzy, jak dwóch panów z kolejki
wypełniającej zawijasami sklep jak sardynki puszkę Z WŁASNEJ INICJATYWY
nagle znajduje się przy mnie, chwyta pod pachy o w milczeniu (swoim i
tłumu) wyciąga mnie za drzwi, na śnieg przed sklepem.
Komuna robi z ludzi MIĘSO.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: