Re: Masło - ile cię cenić trzeba?

From: Trefniś <t...@m...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Date: Mon, 02 Oct 2017 17:22:25 +0200
<59ccf508$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
<oqj7g4$41r$1@news.icm.edu.pl>
<59ce1bfc$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
<oqo38g$lh9$1@news.icm.edu.pl>
<59d0aba6$0$5161$65785112@news.neostrada.pl>
<oqqtli$dja$1@news.icm.edu.pl>
<o...@t...wroclaw.vectranet.pl>
<oqs4mg$1eg$1@news.icm.edu.pl>
<o...@t...wroclaw.vectranet.pl>
<oqtiqm$jet$1@news.icm.edu.pl>

W dniu .10.2017 o 16:34 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> [...]

(...)

> To znaczy, że za miękka?

Odrobinkę, lubię kiedy lekko chrupie pod zębami.

> Ja wolę bez jabłka, bo z jabłkiem jest za słodka.

To zwykle kwestia ilości jabłka. Też nie lubię, kiedy zaczyna wyraźnie
smakować jabłkiem.
Tu chodzi wyłącznie o złamanie kwaśności kapusty, niektórzy dodają
odrobinę cukru. Ale IMHO jakaś słodycz być musi :)

To jest dokładnie jak z soleniem słodyczy - niby bezsens, ale mocno
wzbogaca tę słodycz.
Choćby modny ostatnio smak solonego karmelu (też mi odkrycie), ciasteczka
w stylu Digestives, czy cukierki Werthers Original.

> Dobrze te kaloryfery u Ciebie grzeją. U mnie w bloku i na całym osiedlu
> jest automatyka pogodowa. Kaloryfery zaczynają grzać jak na dworze jest
> 12 stopni C. I tak zakręcam i odkręcam kiedy ja chcę. Co prawda pokrętło
> trzeba ustawić na max, czyli na "5". Kaloryfery są i tak ledwo ciepłe.
> Parę przystanków dalej u mojego kolegi jak grzeją to są gorące i może
> sobie ustawić pokrętło np. na "2". Co administracja to inni ludzie.
> Jedni uczciwi, inni okradają ludzi na licznikach itd.

Zarządca nieruchomości powinien zapewnić temperaturę 20 stopni w
pomieszczeniach mieszkalnych, przy czym w łazienkach 24 stopnie. Masz
prawo się tego domagać, choć pewnie nie jest to takie proste.

http://www.zarzadca.pl/komentarze/1752-kiedy-zarzadc
a-ma-obowiazek-wlaczyc-ogrzewanie

--
Trefniś