Re: Meni świąteczne czy adwentowe?

From: stefan <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Meni świąteczne czy adwentowe?
Date: Fri, 29 Dec 2017 17:48:51 +0100

W dniu 2017-12-29 o 15:53, Stokrotka pisze:

> Taaaaaaaaaaak.

> Nieeeeeee.
> Ile razy pszeciętny Polak jadł tej jesieni Karpia? Barszczyk z buraka?
> Lepiej pewnie wypadnie kapusta i pierniczek, ale też nie rewalacyjnie.
> Makowiec pewnie był raz na 11 listopada.
> Z gżybami pewnie zwykle jest najlepiej tyle, że wczesniej, na początku
> jesieni.

Grzypki? świerze? Od początku sezonu (w maju ktos zawsze smardzem ze
słowackiej Orawy poratuje), barszczyk? ze dwa razy w miesiącu gotowany,
surowy bądź kiedy, karpik jak tylko się trafi - a trafia często.
Niestety, makowiec i pierniczek sa na liście prohibitów, ale nic to - co
smakuje to nie szkodzi :)
pozdr
Stefan