Re: Mięso puchnie

Data: 2018-07-12 15:00:02
Temat: Re: Mięso puchnie
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

UĹźytkownik XL i...@g...pl ...

ie-weganskiej/

> Bzdury. Niektórzy mogą sobie jeść trawę i 14 kg owoców dziennie,
> tak, to prawda - znam takiego weganina, który sekundowo „wyciska”
> tony na siłowni, lecz kiedy trzeba było pomóc MŚK przełożyć
> kilkanaście m3 budowlanego drewna (kantówki 6mx0.35mx0.35m), to
> wymiękł po półgodzinie i padł, a przekładanie MŚK dokończył z
> 70-letnim kuzynem. Młody, muskularny weganin odpadł w przedbiegach,
> kiedy musiał „wyciskać” dłużej niż kilka sekund i powtarzać to przez
> dłuzszy czas.

Coz za profesjonalne badania... Takie xlkowe

> Ponadto - wyobraź sobie kanalizację kilkumilionowego miasta wegan,
> gdzie spozycie biomasy wynosi kilkanaście razy więcej niż przy
> zywieniu tradycyjnym... Zapcha się po pierwszym dniu ?
>
> Wegańskie jedzenie jest OK, ale tylko w niektôrych sytuacjach i
> tylko dla niektĂłrych osĂłb. Nie jako sposĂłb na Ĺźywienie wszystkich
> ludzi - zwłaszcza w mocno zurbanizowanych rejonach. Tam trzeba
> dostarczyć białko w skondensowanej postaci. Pociągi pełne trawy i
> owoców nie dadzą rady wyzywic milionów ludzi PRACYJĄCYCH w jednym
> miejscu, a i infeastruktura sanitarna tego nie obsłuży.

Rozumiem, ze miejsce na uprawy vs miejsce na hodowle to ci w ogole nie
zaprzata głowy... Spoko...
Podpowiem, jemy o wiele za duzo miesa, hodowla tego miesa zajmuje bardzo
duzo obszarów (zwłaszcza krów) i bardzo mocno zatruwa ziemie.
ZTCP powinnismy jesc srednio maks 100g miesa dziennie- jemy niestety duzo
wiecej.

--
Pozdrawia... Budzik
Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."