Re: Obraz psychopaty

Data: 2010-06-14 11:01:29
Temat: Re: Obraz psychopaty
Od: glob <r...@g...com>

koleszka napisał(a):

> Co wcale nie znaczy, że ów pewien pan i wspomniana pewna pani
> spoglądając wgłąb swoich oczu zrozumieli nagle, że znali się już
> gdzieś, kiedyś być może w poprzednim życiu. Aż tu nagle szczęśliwym
> zrządzeniem losu odnaleźli się ponownie - tak niespodziewanie. Od
> początku więc nie musieli nic robić, poznawać się, pracować nad sobą
> bo oni się po prostu znali. Jedno wręcz czytało w myślach drugiego,
> nie musieli się nawzajem o nic pytać ani nic mówić - oni to po prostu
> wiedzieli. No weź...
>
> Jest możliwe spotkanie osoby, z którą już od początku mamy bardzo
> [...]
Przcież nie mówię, że nad związkiem nie trzeba pracować, ale to co
określali poeci, czyli miłość od pierwszego wejrzenia istnieje i
towarzyszy temu uczucie odnalezienia siebie nawzajem. Masz umysł
analityczny i tu musisz brać poprawkę, że dla takiego umysłu emocje,
silne uczucia bedą wydawały się głupie.