Strona główna Grupy pl.rec.kuchnia Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów Re: Odp: Re:Odp: Odp: Odp: Re:Odp: Re:Odp: Re:Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów

Re: Odp: Re:Odp: Odp: Odp: Re:Odp: Re:Odp: Re:Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Odp: Re:Odp: Odp: Odp: Re:Odp: Re:Odp: Re:Wrocławianie umawiają się z
rolnikami, by mieć żywność spoza marketów
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
<mqs8i8$mll$1@node1.news.atman.pl> <mrufg6$5kd$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<ms22um$dnq$1@node2.news.atman.pl>
<l...@4...net>
<ms3ju9$9g6$1@node1.news.atman.pl>
<xkjgnx48lus6.f8e2aiu725wn$.dlg@40tude.net>
<ms4oeh$hb4$1@node1.news.atman.pl> <ms57q8$vbg$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<msfoej$ta2$1@node1.news.atman.pl>
Date: Sun, 6 Sep 2015 00:36:54 +0200

Dnia Sat, 5 Sep 2015 23:56:23 +0200, @ napisał(a):

> Bo Ty moze popadasz w skrajnosci - ma byc albo doskonale, albo wcale.
> Szkoda, ze zrezygnowalas, jesli masz warunki do wynajmowania pokoi.
> Pewnie bylaby to dosc atrakcyjna oferta, sadzac z Twojego podejscia do
> tematu.
>
> To, ze zdrowego, ekologicznego jedzenia w agroturystyce nie uswiadczysz to
> norma, bo zupelnie nie na tym agroturystyka polega. Od strony klienta -
> chodzi o to, zeby odpoczac od miasta - ale to juz wczesniej tlumaczylam.
> A jesli chodzi o oferty typu: "wiejskie jadło" - to w krakowskich knajpach
> [...]

Są ludzie, którym się marzy kurna chata... i prawdziwie wiejskie jedzenie,
czyli jak za króla Ćwieczka, dokładnie takie - pod względem nie-skażenia,
prostoty itp. Ludzie szukają tego, co jest wokół mnie, tutaj - ciszy,
czystego powietrza i ziemi (zupełny brak przemysłu wokoło), lasu, łąk
zielonych, szeroko nad błękitną rzeczką rozciągnionych, gdzie bursztynowy
świerzop, gryka jak śnieg biała, gdzie panieńskim rumieńcem dzięcielina
pała :-)
I to jest to, co JA nazywam agroturystyką. Bo to, co nią dziś faktycznie
jest, to tylko jakiś wykrzywiony obraz - grillowanie, piwiarnia/wóda i
biesiadne wydzieranie (o ile nie łupu-cupu-umfa-umfa, za które nikt tutaj
ani grosza do ZAiKSu nie płaci, bo nie podlega żadnej kontroli i
przepisom). Wiem, co mówię - za płotem, kilkadziesiąt metrów ode mnie,
właśnie kilkudziesięcioosobowa grupa pijanych ludzi uskutecznia
"agroturystykę". Nie usnę do czwartej nad ranem :-(((
--
XL
"Dom, w którym każdą rzecz za gotowy grosz kupują, jest na podobieństwo