Re: Polska Kuchnia

Data: 2013-05-23 14:26:47
Temat: Re: Polska Kuchnia
Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

On 23 Maj, 13:10, tomjas <t...@W...onet.pl> wrote:

> Myślę, że nie jest to kwestia dobrych/złych kucharzy. To po prostu
> kapitalizm po polsku - jak najtaniej i byle jak zrobić i sprzedać, żeby
> jak najwięcej zarobić.

Jesteś w BłędnymBłędzie. Dobre i spierdzielone kluchy śląskie w
kosztach "produkcji" wychodzą tak samo. A omawiany wcześniej spaprany
na amen pstrąg wychodzi drożej niż zrobiony porządnie. No bo KRETYNI
najpierw go rozfiletowywali (po kiego Wacka nie wiem!!), następnie go
panierowali bułą (też Wuj wie po co), a na koniec klient wstał, nie
zeżarł i nie zabulił, Dam inny przykład: jestem w knajpie, w
rozkładzie jazdy mają POLĘDWICĘ PO ANGIELSKU. OK, zamawiam. Co
dostaję? Owszem, polędwicę... Ale rozklepaną jak schabowy. Widzisz tu
jakąś oszczędność? Wręcz przeciwnie!! W knajpach przy garach w PL
stoją IDIOCI!!