Re: Pytanie do ekspertów pieczeni

From: "Dario" <D...@i...nu>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Pytanie do ekspertów pieczeni
Date: Thu, 3 Apr 2003 21:30:18 +0200

Moim skromnym zdaniem nie ma nic lepszego niz termometr tzw KERN ( to taki
termometr ktorego jedna czesc - sonde, wbijasz w mieso a druga to
wyswietlacz temperatury. Musisz pamietac, ze kazda sztuka miesa ma inna
wage, inna zawartosc tluszczu, inna soczystosc, inna forme i najlatwiej piec
przy pomocy takiego termometra. Oszczedza czas, pieniadze i stres. Potem
wszystko zalezy od efektu jaki chcesz osiagnac, wypiekarz w "bagna maria",
moze tylko pod folia aluminiowa albo w brytfannie pod przykryciem... ale to
juz inna historia

Dario - profesjonalny

http://www.gazeta.pl/usenet/