Re: Re :portobello

From: s...@n...gov (Agnieszka Szalewska-Palasz)
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Re :portobello
Date: 11 Apr 2000 22:41:47 +0200
Sender: r...@m...newsgate.pl

At 03:57 PM 4/11/00 -0400, you wrote:
>Agnieszko,
>Jesli gotowalas z uzyciem swiezych grzybow w Polsce, stosuj wszyskie reguly
>grzybne do Portobello. Moja ostatnia zupa wigilijna byla na bazie porobello.
>
>(ciach przepis wielce smakowity)

A moja byla na suszonych shiitake:-) z domieszka resztki polskich borowikow.

dzieki za przepisik, brzmi smakowicie, na pewno wyprobuje...
Wzgledem portobello, na pewno jadlam je kiedys przysmazone wprost na
patelni, chyba na maselku, ale byly dosc tlustawe, czy mozna cos zrobic,
aby uniknac ich "opicia" sie tluszczykiem?

>Mam nadzieje, ze u Ciebie nie jest tak zimno i paskudnie, tutaj pada snieg,
>wieje i jest zimno.

snieg padal u nas w niedziele w nocy (wlasnie wracalam z NYC, kolo 2 nad
ranem, brr), ale pozniej stopnial, i jest calkiem wiosennie, znaczy wedle
polskich standartow..natomiast Amerykanie narzekaja na zimno;-)) A tu 10C w
koncu!!
I wszystko optymistycznie zieloniutkie

>pozdrawiam,
>
>Slav

uklony
Aga

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/