Re: Ryz na sypko bez przypalenia (sprawdzone!!)

Data: 2001-02-02 11:38:57
Temat: Re: Ryz na sypko bez przypalenia (sprawdzone!!)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

mnie sie wydawalo, ze white strong ( w ogole strong ) to maka
chlebowa... ja osobiscie uzywam Sainsbury's ...economy za 9 p za
torbe!! Moje malenstwo wczoraj w szkole zrobilo ciasteczka
uzywajac tej wlasnie maki - pozarlam prawie wszystkie sama,
lacznie z okruchami, powstrzymalam sie przed pozeraniem pudelka
(przepis z tutejszej ksiazki kucharskiej, podam jak mi dziecko
odda ksiazke!)). Duzo chyba jednak robi sama obrobka - przesiana
maka, itp

Krysia