Re: "Schodzące" z zębów dziąsła

Data: 2006-02-05 21:38:31
Temat: Re: "Schodzące" z zębów dziąsła
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

Sun, 5 Feb 2006 20:17:48 +0100, *sq1euo*
<news:ds5jio$k65$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> No pojde :))
> Ale,...zaby mam bardzo zdrowe,tzn. nigdy w zyciu nie mialem zadnej dziury i
> do dzisiaj nie mam,..ogolnie z zebam zadnego problemu,..a z szyjkami
> problemy rzadko,...tzn. tak jak pisalem,..gdy jestem mocno zmeczony to
> potrafia sie odslonic szyjki na np. 2 zebach (czasami z 1,....ale nigdy
> wiecej,..no ale wiadomo jak bolesna jest odslonieta szyjka,..nawet
> jedna),...jak wypoczne problem mija! Zeby myje b.czesto i nie dociskam
> mocno,..szczoteczki zawsze MEDIUM.
> Dziwna jakas przypadlosc...

Jak Cie szyjki bolą, to trzeba je zaplombować, ale może i powinien pomóc
FLUORMEX.
Używaj tylko i wyłącznie pasty do zębow z fluorem! Szczotkuj raz na tydzień
zęby Fluormexem (*płyn* lepszy niż żel),6-9 kropli na suchą i inną
szczoteczkę od tej ktorą myjesz zęby. Musi byc oddzielna. Pianę powstałą
podczas szczotkowania odpluwać. Nie płukać wodą po szczotkowaniu. Potem pół
godziny nic nie jeść i nie pić. Problem bólu w mig się skończy. Fluor
tworzy warstwę ochronną.

--
Kaja