Re: Sklepik w szkole

From: pamana <b...@a...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Sklepik w szkole
Date: Fri, 19 Oct 2007 22:18:21 +0200

> Mam syna pierwszoklasistę. Dotąd nie dawaliśmy mu żadnych pieniędzy do
> szkoły (chyba, że na składki), ale mały od pewnego czasu bardzo prosi,
> żeby mu dawać drobne na zakupy w szkolnym sklepiku.

Posiadam pierwszoklasistke ,zachwyt sklepikiem byl we wrzesniu ,szal na
andruty -szly podobno hurtowo :-)po 3 dniach dziecko objedzone
zaprzestalo nosic kase -miala jakies drobne -2-4 zl.
od 3 tygodni do sklepiku nie chodzi i nie prosi o pieniadze ,jak z
innymi dziecmi nie wiem wiec byc moze szal sklepiku wroci .

faktycznie dobrego to tam malo jest ,sam szmelc najtanszy ,nafaszerowany
barwnikami i cukrem.

Moze ustalic 1 dzien kiedy moze pojsc do sklepiku lub ustalic ze kwote
zamiast do sklepiku po miesiacu moze wydac na cos
innego-zabawka,gazetka,kino.
p.