Re: Śmierdzący przepis

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Wed, 9 Oct 2013 02:01:49 -0700 (PDT)
Subject: Re: Śmierdzący przepis
From: zarafiq <d...@g...com>

On Tuesday, 8 October 2013 23:53:18 UTC+1, s...@g...com wrote:
> Witam!! Nieee, jaj se tutaj na tej grupie nie robię, acz sprawa dotyczy się.. JAJ!!
Hmm, wiadomo jak cuchną zbuki.. NH3 !! Wali amoniakiem jak cholera!!

> Czy można coś takiego zeżreć?! TAK!! Jeżeli odpowiednio spreparowane jest
FANTASTYCZNE!! Przepisa przywiozłem bezpośrednio z Chin, BEZ JAJ !!, jestem
zafascynowany smakiem tych jajców.. Osobiście sprawdziłem działanie przepisa w
naszych warunkach. DZIAŁA !! Wyszło tak samo jak w Shenzhen !! Upss!! raz mi nie
wyszło, bo nie trzymałem się ściśle przepisu i bebloki z tego wyszły. No dobra,
podaję przepis:

Dla tych, którzy tak jak ja w życiu by nie dodali do jedzenia kreta,
podaję link, który pozwoli mam nadzieję odszukać mniej extremalny
przepis:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Stuletnie_jaja
Sam nie próbowałem, wstręt ciągle walczy z ciekawością :)

Pozdrawiam,
zarafiq