Re: Sól morska, sól kamienna.

From: "Wojtek H." <s...@p...ciach.onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Sól morska, sól kamienna.
Date: Tue, 6 Jun 2006 14:20:30 +0200

Witam!

Użytkownik Waldemar <w...@i...de> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:4...@u...de...

(...)
> czy ja pisałem o jakiejkolwiek wyższości jednego nad drugim?

Napisałeś - kamienna lepsza.
Nie - przepraszam. Napisałeś - "morska lepsza".
Nie sorry - pisałeś - po co wypowiadam się (o sobie Waldek)
w tym wątku.
Sam nie wiesz, co pisałeś Waldek.

"Czy ja pisałem..." świadczy o czym? sam sobie dopowiesz,.

> Po prostu
> napisałem, że morska zawiera składniki, które już w wodzie morskiej są,
> a do kamiennej się toto na ogół dodaje.

:-)
Kurna - założę na Ciebe KF, jeśli nie będziesz _czytał_ zamiat pisać.
Po co się uzewnętrzniasz, jeśli czytasz miernie. Łatwiej pisać?

Weź sobie to zdanie (swoje wątku) i pomyśl.
Pomyśl. Pomyśl * 5...

Co się dodaje? Ale - konkrety! Morską się suszy,
kamienną wydobywa. Co może zawierać Twoja morska
prócz cywilizacyjnych dodatków cenionych przez Ciebie?

Wiesz - archiwum jest i nie kłamie i pamięta co piszesz.
Pisz konkrety:
Co wg Waldka dodaje sól morska vs. kamienna do jadłospisu,.

Tylko nie pieprz o naturalnym jodzie, nie każdy ma naturę
"międzysłowianina".

Pozdrawiam - Wojtek H.

PS. Nie widział "miszcz" moich zapewnien na początku.
Qwa - nie przewidziałem większych problemów. Nawet MrSlavista
zrozumiał (a może spał - nie widzę teraz różnicy Waldek czy...)
Czemu nikt nie czyta zanim odpisze?

Szanuj Losa swego, możesz mieć gorszego.
WH