Re: Suplementacja dużymi dawkami jodu

Data: 2009-12-02 20:39:33
Temat: Re: Suplementacja dużymi dawkami jodu
Od: Lech Trzeciak <l...@z...pl>

tomek wilicki pisze:

> No i ciekawe jest to, że taka mikroilość jodu wywołała reakcję - pomimo tego,
> że wcześniej brałem o WIELE większe ilości jodu z preparatu "kelp", bez
> żadnych sensacji, co nie najlepiej świadczy o tym preparacie. No i fakt, że
> wyskoczyły objawy lekkiego zatrucia bromem, co może wskazywać na prawdziwość
> teorii o wypłukiwaniu z organizmu bromu przez jod.

To IMHO świadczy jedynie o tym, jaka jest potęga efektu placebo i
zdolność samooszukiwania się człowieka. Tylko że do takiego wniosku
można było dojść bez eksperymentowania na sobie - wystarczyło popatrzeć,
co ze swoim organizmem robią anorektyczki. Nawet na łożu śmierci nie
zgadzają się z opinią, że 1) wcale nie są za grube 2) wcale nie jedzą za
dużo. Ty doszedłeś do wniosku, że brakuje ci jodu, a masz nadmiar bromu
w organizmie i wykonałeś "doświadczenie", które MIAŁO to potwierdzić,
więc potwierdziło.