Re: Swieze czy suche?

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Swieze czy suche?
Date: Tue, 28 Jul 2020 23:47:29 +0200

Pani Ewa napisała:

> Zawsze wolałam świeże, właściwie nie wiem dlaczego, chyba jakieś
> uprzedzenie do sproszkowanych instantów. ;) A chyba niesłusznie,
> bo suche są bardziej przewidywalne w zachowaniu, poza tym trwalsze,
> tzn. mają długi termin przydatności.

Ja zawsze wybieram świeże. Ale żeby nie było -- suchych też próbowałem.
Dwa zaskoczenia przy tym. Również działają! A drugie: to jednak nie to
samo. Ktoś może nie dostrzegać różnicy -- a ja nie widzę w tym problemu.
Po prostu tak mam.

> Ostatnio piekę ciabatty tylko z suchych. A tak na marginesie - polecam
> przepis z linka poniżej, a jak ktoś nie piecze, to warto pooglądać, z
> jakim pietyzmem można do tej czynności podchodzić. Ja jeszcze nie
> doszłam do takiego efektu końcowego, ale staram się ;-)
>
> https://www.youtube.com/watch?v=7BjMBavA4g0

Mnie zawsze na koniec wychodzi w środku coś podobnego. Tylko nigdy nie
nazywałem tego ciabattą. Może zacznę.

Jarek

--
Komplement klientki pod adresem piekarza -- po-chlebstwo.
-- Hugo Steinhaus