Re: Szynka świąteczna z Biedronki

Subject: Re: Szynka świąteczna z Biedronki
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: Animka <a...@t...wp.pl>
Date: Fri, 16 Dec 2016 02:47:10 +0100

W dniu 2016-12-16 o 02:07, Ikselka pisze:
> [...]
> parafina lub specjalna pasta do powlekania serów przeciw wysychaniu oraz
> trochę wiary w siebie i cierpliwości w czekaniu na dojrzenie sera (3 mce -
> ale warto, zapewniam).
> Udaje się! Raz na tydzień lub raz na dwa tygodnie parę godzin zabawy (ten
> czas to głównie oczekiwanie na efekt działania bakterii lub na odcieknięcie
> - w tym czasie robię inne rzeczy w domu) i jaka nagroda :-)
>
> Kg Manchego kosztuje 90 zł, a tu masz go z 8 l mleka, czyli za niecałe 20
> zł. I lepszy niż kupny.
> Sprzętu nie liczę, bo jest to jednorazowy zakup, a wiele rzeczy ma się w
Zapiszę sobie ten post na przyszłośc, ale raczej nie zrobię. Trzeba mieć
spokojną głowę i nie mieć kłopotow, to wtedy wszystko się chce robić. Ja
teraz robie tylko to co muszę
> [...]
> uszu garnków. Rękawicę wywalę, bo już ostatnio trzecia nowa się
> zhajcowała (w środku jest wata). Kupilam jeszcze 2 nakrętki na pokrywki
> (podobno do wszystkich pasują), no i kijki trackkingowe. Jestem zła, bo
> dzisiaj miałam do wyboru albo kijki albo tarkę do ziemniaków i tarki
> narazie nie kupiłam. W sklepie Simply wczowaj kupilam za 90 groszy jakąś
> malutka łopatkę cienka, drewnianą w kształcie ślinaka. Do czegoś się
> przyda, ale jeszcze nie wiem do czego.
>
> Zakupy fajne, nie pożałujesz. Uprawiasz trekking? Ja trochę nordic walking,
> ostatnio mniej, ale wracam od jutra do tego.
Uważam to z glupia zabawę :-) , ale kupilam, żeby kulę zamienic na
kijka. Lżejszy do noszenia, no i bardziej "modowo" wygląda, a w razie
czego mozna się podeprzeć. Nie moge odzwyczaić sie od kuli i noszę ja ze
sobą. Wnuczkowi powiedziałam, że to moja koleżanka :D Oglądał ją ze
wszystkich stron z powagą :D
Nieraz autobusy nie stana na przystanku przy krawężniku i trzeba się
szeroko rozkraczać, albo miec bardzo długie nogi, zeby stanąć na
krawężniku, a nie w kałuży. W takim przypadku kula jest pomocna. Chodząc
z kijkiem prędzej odzwyczaję się od kuli. Muszę pozbyć się lęku i nabyć
więcej odwagi.Gdybym świetnie sie czuła to pewnie bym skakała, ale
pewnie coś jest nie tak.

--
animka